Gå til innhold

RobertKS's 97 320 cab og litt E30

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis med ny bil og velkommen i "cab klubben". Bare å vente på sol og varme nå ;)

Så veldig strøken ut den bilen din :) Ville nok byttet baklyktene ihvertfall, oransje blinkers er litt gammeldags som flere her har nevnt ;)

Fått noen flere planer for bilen da? Har du HI-FI pakke med 10 høytt. eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det.

Blir som sagt litt prøving med lykter frem mot sommeren så får vi se.

HiFipakke er det ikke.. Tror faktisk det er antiHiFi. Er i hvertfall ikke noe å skrive brev om til verken ene eller den andre angående lyd når taket er nede eller når en kjører med kalesje for den saks skyld. Regner med eg må bytte deksler og alt bak for å få det til, så eg vet ikkje hvor høyt prioritert det blir kontra andre ting, selv om det hadde vært kjekt med litt lyd. Og så er det å få tak i rette fargen.... :?

Av flere planer, så er det jo alltid litt da.. M-lister på siden, få tak i luftekanalene til frontfanger, kanskje nytt understell og litt småting. Shortshift frister litt siden den som er i E30'en gjør opplevelsen der en del bedre, Vi får se. Men i all hovedsak blir det vel satset på å holde allt i ship-shape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, er ikke verdens beste lyd i min heller, så har lyst å bytte å ut litt der. Fant en oversikt her inne over hvilke høyttalere som passer. Så du skal kunne bytte ut de som er der med noen bedre uten å bytte panel (regner med det var de du mente) det skal visst også passe med 6*9" i siden bak istedetfor de orginale....

Shortshift har jeg ikke prøvd, men hørt det er knall så hadde vært moro å bytte til det. Mangler en slik luftekanal jeg også.... Men den koster ikke allverden tror jeg, og man kan vel fort finne den på hogger´n også.

Litt det samme som er planen min, få bilen bra også ta vare på den, forrige eier har ikke vært veldig nøye og gjort mye rart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd litt med lys i dag og kommet dit hen at eg er veldig fornøyd bak med blankt, det kan ingen protestere på, men fremme er eg ikke like sikker. Litt av bilens preg forsvant med oransjefargen. Skal se litt i dagslys en dag, men foreløpig heller vi der til som de andre "voksne" her på forumet :D

Dugg i lykt er forferdelig irriterende, men det ligger nye lykteglass rett bak bilen as we speak... :wink: Er forsåvidt veldig skitten og legger eg merke til, så eg får vel hive meg rundt og ta kveldsbadet... (på bln vel og merke, info om egen bading holder eg unna internettet :lol: )

Ett av hver:

IMG_0680.jpg

Begge på plass:

IMG_0683.jpg

Ett av hver igjen:

IMG_0686.jpg

Så får vi se. Ble dårlige bilder da eg ikke er så stø på armen som man må være når blitzen er av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Ser det er du som har kjøpt cabrioleten jeg importerte fra Tyskland! :)

Jeg solgte den etter 2-3 år til han du kjøpte den av på nøtterøy. Jeg har en god del bilder av den her på forumet mener jeg. Det er en stund siden jeg har vært her inne da jeg har begynt som bilselger hos Volvo.

Jeg må si jeg savner å ha en BMW i garasjen også. Så det skal ikke forundre meg om det kommer en cab i løpet av våren/sommeren.

Jeg savner VIRKELIG den bilen... Angrer ufattelig på at jeg solgte den. Hadde jeg hatt tålmodighet til å vente i 6 måneder, så hadde aldri den bilen blitt solgt. Den var akkurat slik jeg ville ha den, bortsett fra original M-bakfanger, sideskjørter og lister. De oransje blinklysa kledde bilen MEGET godt, og håper de kommer på bilen igjen :wink:

Fikk utrolig mange gode tilbakemeldinger på bilen da jeg eide den og det var på grunn av at jeg virkelig MÅTTE selge den at jeg solgte den.

Du får si ifra om du skal selge den, da kan jeg garantere deg at det er jeg som kommer med det høyeste budet på bilen! :P

Den er som du skrev aldri vinterkjørt, bortsett fra noen få turer vinteren 2009/2010 fordi jeg ikke hadde noe valg. Dekkene som satt på vinterfelgene har først sittet på en annen bil, så grunnen til at de så litt mer slitt ut enn ca 20 mil er fordi jeg hadde de på en annen bil før denne.

Men igjen, si ifra til meg om du skal selge den! :) Da kommer jeg med et godt bud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bortsett fra original M-bakfanger, sideskjørter og lister. De oransje blinklysa kledde bilen MEGET godt, og håper de kommer på bilen igjen :wink:

Kunne ikke vært mer enig! :D

Med hvite blinklys blir den bare en "vanlig e36 cab" synes jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bortsett fra original M-bakfanger, sideskjørter og lister. De oransje blinklysa kledde bilen MEGET godt, og håper de kommer på bilen igjen :wink:

Jeg er helt enig. Bilen var en drøm å se på med oransje blinklys. Den skilte seg ut på en meget fin måte. Fikk utrolig mange gode tilbakemeldinger på blinklysa når jeg hadde den.

Original BMW er det peneste som er. M-styling gjør ingenting, men bortsett fra det er de sinnsykt fine originale.

Huff.. Savner virkelig den bilen. Har aldri angret så mye på noe gjennom hele mitt liv som at jeg solgte den bilen. Det var min første cab, og jeg kostet på den vanvittig mye penger for å få den akkurat slik jeg ville ha den. Felger, dyre dekk, M-styling (ble ikke helt ferdig der), eksosanlegg fra Scorpion, xenonlys i nærlysene osv. Bare i å holde bilen blank og pen brukte jeg enormt mye tid og penger.

Godt den i allefall nå bor hos en BMW entusiast :) Jeg var livredd for at den hadde havnet i hendene på en ungdom som stylet den "jalla" og herjet den i stykker. Bilen er altfor fin til det.

Jeg har sett etter en sommerbil i lang tid nå, men det er rett og slett ingen jeg har kommet over som var penere i lakk og bedre teknisk enn denne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig. Bilen var en drøm å se på med oransje blinklys. Den skilte seg ut på en meget fin måte. Fikk utrolig mange gode tilbakemeldinger på blinklysa når jeg hadde den.

Godt den i allefall nå bor hos en BMW entusiast :) Jeg var livredd for at den hadde havnet i hendene på en ungdom som stylet den "jalla" og herjet den i stykker. Bilen er altfor fin til det.

quote]

Blir ikkje noe herjing her i gården.. Det har vi egne biler til. :D

Ikkje umulig du kan få den "tilbake", da eg vurderer litt omveltninger på privaten i form av boligsted o.l. Vi får se. foreløprig så har den det i hvertfall godt. Parkert under tak til en hver tid, vasket og stelt etter beste evner.

Er litt skitten på bildene, men ren og pen i pelsen as we speak. Hardtopen gjorde seg voldsomt for bilens del. Synes faktisk det er finere enn coupe. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får rope ut om du skal selge den. Jeg har tenkt til å gå til anskaffelse av "ny" E36 cab nå mot sommeren, men om du vurderer å selge den så avventer jeg litt med å begynne å importere osv.

Synes det er en utrolig flott bil, og jeg savner virkelig de to sommerene jeg hadde med den..

Har til og med fått klarsignal av fruen at det er greit å handle ny cab om jeg finner den jeg vil ha.

Jeg kommer til å handle ny innen mai måned da jeg vil ha noe ut av sommeren med den. Så om du vil selge før dette er det bare å ringe meg :) nr har du på pm :)

Godt den har kommet i gode hender i allefall! :) jeg ønsket at en entusiast skulle ta den over og ikke en ungdom som bare ville ødelegge den :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...