Kristiankiss Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Det er med tungt hjerte jeg nå skal selge min deilige 7'er:/ Stifter nå familie og stasjonsvogn skal nå kjøpes. Bilen er opprinnelig en 730i og har gått 288 000km, motor ble byttet i 2008 til en 98mod 4,4l V8 som hadde stått i en 540 som ble bygget om til M5. Motor og girkasse hadde gått 73 000km da den ble tatt ut av bilen(har kvittering på dette). Bilen har rullet rundt 18000 km etter dette. Servicehefte medfølger. Original girkasse står i da denne virker uten problemer, men kassen som tilhører motor kan evt følge med ved salg. Bilen ble lakkert før jeg kjøpte den i fjor og fargen er carbonsvart. Svart skinninteriør. Originale 16" felger på sommer og vinter. Pga dødgang på ratt bør ledd på rattaksel eller rattaksel byttes. EU godkjent okt 2009. Ta kontakt ved spørsmål. Pris: 139 000,- Seriøse bud vurderes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiankiss Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2010 Anyone? Dette er en fantastisk bil for pengene! Skal vekk da det er kid på gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiankiss Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Ny pris, 125 000,- Seriøse bud vurderes fortsatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 byr deg 100! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 For å si det sånn, dette er en luksuriøs bil. For at du skal få bedre respons på denne ville jeg tatt ut barnestolen samt videospilleren på nakkestøtten. Tatt ut alt av poser og søppel, dette er viktig så man får et bedre helhetsutrykk. For min del missliker jeg sterkt biler som har masse rot og søppel liggende strødd rundt. Så tar du noen nye bilder. Og sist men ikke minst skrevet en litt bedre liste en det du har nå. Blir en vegg av tekst og ser ikke veldig ryddig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiankiss Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 For å si det sånn, dette er en luksuriøs bil. For at du skal få bedre respons på denne ville jeg tatt ut barnestolen samt videospilleren på nakkestøtten.Tatt ut alt av poser og søppel, dette er viktig så man får et bedre helhetsutrykk. For min del missliker jeg sterkt biler som har masse rot og søppel liggende strødd rundt. Så tar du noen nye bilder. Og sist men ikke minst skrevet en litt bedre liste en det du har nå. Blir en vegg av tekst og ser ikke veldig ryddig ut. Ok takk for det, skal rydde bil og ordne nye bilder:) Når det gjelder liste så er det kanskje bedre å sjekke annonsen på finn.no. Finn kode: 23260407 ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Er denne godkjent som 740i, da dette opprinnlig er en 730i? Eller vil man få problemer ved EU kontroll ect..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 om den er godkjent eller ikke vet jeg ikke. men tviler på de ser forskjell på de 2 V8 motorene på EU kontroll uansett. er minimal forskjell på de. M60B30 (orginal i bilen.) M62B44 (4,4 liter uten vanos.) M62TUB44 (4,4 liter med vanos. kom i september 1998. sitter i 1999 mod bil og nyere.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Posten ble mye bedre med en gang. Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiankiss Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Takk for gode innspill:D Eg hadde ingen problem når eg fekk den godkjent i 2009:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiankiss Skrevet September 23, 2010 Forfatter Share Skrevet September 23, 2010 Ingen som vil by engang? Finanskrisen tatt knekken på alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 PM sendt! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiankiss Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 PM sendt! ;D Har svart:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiankiss Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Ingen som vil komme med et skambud engang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiankiss Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Ny pris: 115 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå