Gå til innhold

E38 740IA selges - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

lpp8c1rve3mpr6jrxxc2.jpg

8ny5tqfa57u13rx2n2fl.jpg

fsfzz173wfzlx9megj3a.jpg

lyim9a0b54ms5k1g772d.jpg

ndmnxkm7vpw8z2m05v6f.jpg

bb9cerps120mlow7iabh.jpg

exug3pi3hgviez1zd64r.jpg

zqyrkbuc9v8ajaqfvyev.jpg

gs0y7e4o1c07tuj00odf.jpg

Det er med tungt hjerte jeg nå skal selge min deilige 7'er:/ Stifter nå familie og stasjonsvogn skal nå kjøpes.

Bilen er opprinnelig en 730i og har gått 288 000km, motor ble byttet i 2008 til en 98mod 4,4l V8 som hadde stått i en 540 som ble bygget om til M5. Motor og girkasse hadde gått 73 000km da den ble tatt ut av bilen(har kvittering på dette). Bilen har rullet rundt 18000 km etter dette. Servicehefte medfølger. Original girkasse står i da denne virker uten problemer, men kassen som tilhører motor kan evt følge med ved salg.

Bilen ble lakkert før jeg kjøpte den i fjor og fargen er carbonsvart. Svart skinninteriør. Originale 16" felger på sommer og vinter.

Pga dødgang på ratt bør ledd på rattaksel eller rattaksel byttes. EU godkjent okt 2009.

Ta kontakt ved spørsmål.

Pris: 139 000,-

Seriøse bud vurderes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

For å si det sånn, dette er en luksuriøs bil. For at du skal få bedre respons på denne ville jeg tatt ut barnestolen samt videospilleren på nakkestøtten.

Tatt ut alt av poser og søppel, dette er viktig så man får et bedre helhetsutrykk. For min del missliker jeg sterkt biler som har masse rot og søppel liggende strødd rundt. Så tar du noen nye bilder.

Og sist men ikke minst skrevet en litt bedre liste en det du har nå. Blir en vegg av tekst og ser ikke veldig ryddig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, dette er en luksuriøs bil. For at du skal få bedre respons på denne ville jeg tatt ut barnestolen samt videospilleren på nakkestøtten.

Tatt ut alt av poser og søppel, dette er viktig så man får et bedre helhetsutrykk. For min del missliker jeg sterkt biler som har masse rot og søppel liggende strødd rundt. Så tar du noen nye bilder.

Og sist men ikke minst skrevet en litt bedre liste en det du har nå. Blir en vegg av tekst og ser ikke veldig ryddig ut.

Ok takk for det, skal rydde bil og ordne nye bilder:)

Når det gjelder liste så er det kanskje bedre å sjekke annonsen på finn.no. Finn kode: 23260407

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

om den er godkjent eller ikke vet jeg ikke. men tviler på de ser forskjell på de 2 V8 motorene på EU kontroll uansett. er minimal forskjell på de.

M60B30 (orginal i bilen.)

too9rdfuyitqrlhmr5yd.jpg

M62B44 (4,4 liter uten vanos.)

o8h9r5c8rt48guvye5ud.jpg

M62TUB44 (4,4 liter med vanos. kom i september 1998. sitter i 1999 mod bil og nyere.)

akoaife5yyktkgdpb95u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...