diohrvik Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 (endret) e30 320 85 mod 2 dørs. selges i deler. sjekker interessen for denne Har en 2 dørs, 320, 85 mod jeg har tatt noen deler fra. kan selges hel eller i deler. -motor gir og drivverk, mangler bare radiator og dynamo, ikke gått mer en 170k -blinklys side, helrød har også en hjerne til m20b20 fra en 86 mod, og overhalingskitt til trommelbrems. bilder kommer ved interesse Har begynt å demontert en del nå. chekpanel dash div brytere ruter fram m20b20 hjerne 85 og en 86 mod, kan komme med delenr over helga. har tenkt å demontere mye fra motor osv over helga, om ingen er intrisert i komplett motr. regner med jeg vraker den i løpet av neste uke. så om det er noen som trenger div småtterier er det bare å rope ut Det som ikke selges er front rute, hs rute bak, og listverk. kom med bud eller spm om det er noe dere lurer på, gjerne ta kontakt pr pm eller mail Mvh Endret November 4, 2023 av BMW E30 325
diohrvik Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 ingen som trenger noe? har en 88+ bakfanger. begynt å demontert så smått, bare spør om det er noen som trenger noe.
Larswilliam Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 tar du med fanger neste gang du kommer oppover hit eller? så tar jeg den:)
zachariassen Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 Har du front og bakfanger til coupe? Bilde og pris?
diohrvik Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 vil ha bud på lyktene bak, prøvde å finne ut ca pris i sta, men fant ikke noe etter litt googleing. tror nok de er hele å pene, kan se nøye på de i morgen. Lars william, ja kan gjerne ta den med meg, om jeg får plass, men husk det er en 88+ fanger. Front fanger har jeg ikke og den bak er lovet vekk.
diohrvik Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 sjekka lyktene i sta, den enne var sprekt. ikke noe jeg ville brukt selv, med mindre det var en bruks bil som virkelig trengte nye lykter.
Julianv Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 Pris på orginalfjærer til 4 cyl 4dørs sedan? svar på pm
diohrvik Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Skrevet Juli 18, 2010 på fyllingsrør og belgen rundt ska jeg ha selv, desverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå