thomaleo Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 hei jeg har egentlig ganske mange idiotiske spørsmål siden jeg ikke er mer enn 16 år gammal å kan ganske lite (dårlig unnskyldning) kommer bare på 1 spørsmål i farta hva er coilovere for noe?
tonyku Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 heijeg har egentlig ganske mange idiotiske spørsmål siden jeg ikke er mer enn 16 år gammal å kan ganske lite (dårlig unnskyldning) kommer bare på 1 spørsmål i farta hva er coilovere for noe? Søk i Google så finner du svar Coilover er en støtdemper hvor fjæren er fast montert sammen med demperen. Vanligvis er jo disse to enhetene hver for seg. Coilovers kan være dyre med masse justeringsmuligheter, eller billigere med færre justeringsmuligheter. De kan være universale, for hotrods, kitcars, racing osv, eller modellspesifikke.
Lars89 Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 Coilover betyr i utgangspunktet at fjøra sitter rundt demperen. De fleste biler har denne løsningen originalt. Men når folk snakker om coilovers mener de vanligvis senkesett med justerbar høyde og evt hardhet. Disse kan justeres lavere og er gjerne mye stivere enn tradisjonelle senkesett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå