baremats91 Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 leter etter en 750il e32, har også sett på den sånn en nå, men lurer også litt på hva en sånn er verdt, den jeg har sett på må bytte bærearmer foran, litt rust på dører og skjermer v.s. rust på bremserør og bensinrør, må bytte baklampe v.s. defekt automatkasse spylervæske og kjølevæske lekkasje, kjølevæskelekkasje tenker jeg kommer fra vannpumpe da det er vanlig på bmw. har ikke sett på bilen enda, tenkte jeg skulle gjøre det i kveld, bilen kommer til å bli brukt som delebil da jeg kun trenger motor, bilen har gått 270+++ noen som kan komme med vettu bud for å være litt hard mot han som selger han krever 50k noe jeg synes er veldig dyrt for den trenger svar fort!!! skal se på den i kveld
Rogern Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 Skal du ha den som delebil kjøper du bil i sverige til 1/3 del av prisen
baremats91 Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Skrevet Juli 4, 2010 om jeg får kjøpt en sånn bil ett par mil unna der jeg bor for nesten samma pris som de man får tak i sverige så er det nok borkasta å dra dit, da man bare taper penger på bensin og momsing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå