Chris_ Skrevet Juli 28, 2010 Skrevet Juli 28, 2010 ja meget drøy ^^ spess når man leser tråden min og ser hvor mye penger som er brukt på den kan som sakt godkjennes i oktober gratis mulig jeg venter ... om jeg ikke får solgt den nå og for den prisen beholder jeg selv Neinei, men man skulle tro at folk på forumet her gjerne liker å kjøre rundt i godkjente biler. Og hva om noe må utbedres når den skal godkjennes? Det har kjøperen ingen garanti for.. Ihvertfall sånn jeg tenker.. men lykke til Absolutt en pen bil, ikke misforstå!
SiohZ Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Skrevet Juli 29, 2010 vell. grunnen til at jeg ikke har regget den som m3 er at bilen har vært i norge mindre enn 10 år. den fyller 10 år i norge nå i oktober. er ingenting som står i veien for at man skal få denne godkjent:) vurderer og avvente med salg til jeg får den godkjent. men da blir prisen høyere:)
SiohZ Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Skrevet Juli 29, 2010 du får si hva du vil om bilen. men den er fortsatt et feit stykke bmw
SiohZ Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Skrevet Juli 31, 2010 går billigere v\hurtig avgjørelse! kom med bud!!!
SiohZ Skrevet August 5, 2010 Forfatter Skrevet August 5, 2010 prisen er satt ned fra 175000,- til 150000,- bilen skal bort før skolestart!!! kom med BUD!
SiohZ Skrevet August 7, 2010 Forfatter Skrevet August 7, 2010 sånn da har jeg tatt skikkelige bilder av bilen.
Dolk Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Var det denne jeg møtte på i Sarpsborg her om dagen?
SiohZ Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 kan nevne at jeg nettop har instalert rockfordfosgate: diskant, mellomtone og bass framme i bilen. sub kan følge med v\raskt kjøp!!!!!
SiohZ Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 kan legge ved at bilen nylig er EU godkjent med null feil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå