SiohZ Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 bilen er fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonye36-91 Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 di er sendt ... slutt og ødelegg tråden min ok. Har pakken noe sporingsnummer? Har prøvd å få tag i deg på PM men du svarer ikke der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 hold deg unna salgs tråden min... du har fått svar på Pm mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 har 120000,- i bud på bilen. kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 har fått diverse innbytte forslag, men ikke avtalt noe enda! fortsatt til salgs! ring 95829784 for mere info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 enda til salgs, skilter taes av bilen neste uke... sette bort til våren, for så bli solgt godkjent:) og ja prisen skrues godt opp til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonye36-91 Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 USERIØS SELGER! Du har 2 tråder/linker om denne bilen Nå er d nok du sender de lyktene idag så du har sakt i snart 2mnd. De ble betalt med en gang å du har enda ikke sendt dem...Kommer bare med unnskyldninger at du har hvert mye ute å reist,flyttet,begynt på skole,har ikke råd å sende pakken,å nå igår at du hadde slettet mld med adressen min..... Håper du har 2 sett med de lyktene.For det er lite vits å prøve å selge bilen 100% ferdig som du sier når jeg har betalt for lyktene du annonserte tidligere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 niks.... gikk 3 uker fra jeg fikk pengene til di er sendt.. og di er sendt! er ikke en useriøs selger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 bilen er satt vekk til våren kommer:) legges ut for salg igjen, godkjent som m3 i vognkort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rookie Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Hva ble ca prisen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 på bilen ? ekke omregget enda... men søknad og alt d der er godkjent tipper jeg tar den ut i mars\april:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Har du eu typegodkjenningspapirer, plomberingspapirer på delene og momspapirer på delene osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rookie Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Ja tenkte før den ble godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 nei du får komme med et bud... hadde mest lyst og typegodkjenne den før jeg solgte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 rookie: er brukt veldig mye penger på bilen. så kan desverre ikke selge den for noe under 150000,- slik den står nå. men skal som sagt godkjenne den men blir litt dyrere da ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå