Gå til innhold

kan slettes


SiohZ
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja. fordi bilen hadde ikke vært i norge i 10 år før i oktober 2010. og da var bilen satt vekk på vinterlagring. orker ikke og ordne og styre med den bilen på vinteren. venter til det er bart ute før jeg setter i gang :) må få byttet eksos anlegg på den også. skal få kjøpt inn. tror scorpion bakpotten lager for mye db i forhold til db kravene... :( synd for det var en dyr potte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

nei ikke intresert i e36, men e46 er kanskje noe jeg kunne ha byttet i... men er bare vurderinger nå.. har veldig lyst og beholde den selv.. men kom med forslag\bud så får vi se hva som skjer.... bilen er ikke godkjent med motor og understell, men er i meget god teknisk stand. Bilen er nylig EU godkjent for 2 nye år. nylig byttet begge lamdasoner, pakkninger mellom grenrør og motor, olje i motor+gir+diff.... motor går som en drøm. sint lyd av scorpion eksos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo skulle godkjenne bilen, men mangler motor papirer.. er ikke jeg som har foretatt ombyggingen, har prøvd og skaffe motor papirer men har ikke nådd eier som har bygget den om... dette er litt kjedelig for min del. er jo bare og kjøpe seg en motor med papirer og godkjenne for neste mann som har bilen... men skal prøve så godt jeg kan og få tak i papirene... evt selge bilen med papirer så får han som kjøper godkjenne den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...