rookie Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 jaja skjønner, er papirer osv i orden søknad og sånt ? vis du har alt i orden, hvorfor har du ikke gjort det før ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 ja. fordi bilen hadde ikke vært i norge i 10 år før i oktober 2010. og da var bilen satt vekk på vinterlagring. orker ikke og ordne og styre med den bilen på vinteren. venter til det er bart ute før jeg setter i gang må få byttet eksos anlegg på den også. skal få kjøpt inn. tror scorpion bakpotten lager for mye db i forhold til db kravene... synd for det var en dyr potte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rookie Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 nei nei, er ikke noe vinterbil hehe, når har du tenkt til og ta den ut og godkjenne den ? er veldig intresert for riktig pris da såklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 ca i apil\mai tenker jeg. hva er riktig pris for deg da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Har du alle papirer ifra donor bil etc slik at det ikke blir noe kluss å regge den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 skal ut til hytta og garasjen til helgen som kommer, gleder meg som en unge til og få startet og sett på bilen igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen66 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Kunne du tenkt deg strøken E30 med m50b25 motor! Null rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 send bilder på PM evt link til prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 fått godkjent den? er litt små intrisert i å høre hvordan det går med godkjenninga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gundersen Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Bytte i 94 325 cab me 2000 328 motor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 nei ikke intresert i e36, men e46 er kanskje noe jeg kunne ha byttet i... men er bare vurderinger nå.. har veldig lyst og beholde den selv.. men kom med forslag\bud så får vi se hva som skjer.... bilen er ikke godkjent med motor og understell, men er i meget god teknisk stand. Bilen er nylig EU godkjent for 2 nye år. nylig byttet begge lamdasoner, pakkninger mellom grenrør og motor, olje i motor+gir+diff.... motor går som en drøm. sint lyd av scorpion eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 men skulle du ikke godkjenne den? du skrev det tidligere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 jo skulle godkjenne bilen, men mangler motor papirer.. er ikke jeg som har foretatt ombyggingen, har prøvd og skaffe motor papirer men har ikke nådd eier som har bygget den om... dette er litt kjedelig for min del. er jo bare og kjøpe seg en motor med papirer og godkjenne for neste mann som har bilen... men skal prøve så godt jeg kan og få tak i papirene... evt selge bilen med papirer så får han som kjøper godkjenne den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 men uansett hvordan du vrir og vender på det så er det mye bil for pengene... medfølger anlegg også. frontsett,diskant,bass i front, sub (pioneer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå