Gå til innhold

kan slettes


SiohZ
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

selges for H.B.O 130000,- har fått ny jobb og har ikke tid eller ork til og holde på med mere med bilen! skam billig i mine øyner.

Bilen er nylig EU Godkjent

Bilen er IKKE typegodkjent som bmw e36 m3.

Jeg har ikke motor papirer på motoren, men bilen har vært i norge i mere enn 10 år nå, så godkjenning er vell mulig om man får tak i papirene, noe jeg ikke har klart og få tak i. men kan jo evt kjøpe en motor med papirer og godkjenne, understellet er meget bra. kan legge ut nye bilder av bilen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje mye bil for pengene, men det er ikke mye bil visst den ikke blir godkjent..

Er ikke alle som kjenner noen som kan ta "eu" kontroll så du for ha skilt på bilen, å visst du skal kjøpe en bil til 130 000 kr for ikke å få skilt på den er det lite vits. Å ikke så lett å bare "kjøpe seg ny motor å få papirer på den" de registrerer jo nr på motoren når de godkjenner, så da må du bytte motor igjen osv, å da er det snakk om mye arbeid.

Hvor mange ganger er denne bilen nylig eu godkjent også? Den ble jo eu godkjent i aug 2010 ifølge tråden din, så da er det også bare 1 år igjen av godkjenningen der. Er litt viktige poeng du må få med..

Har du tuv papirer på camber justerings stagene bak, + evt tårnlager? Da jeg tror BT også vil kreve papirer på disse når du skal vise bilen.

Å han i Tromsø som brukte en 316 og bygde om til 325 hadde skrevet en lang søknad til BT, der han hadde dokumentert alle forskjeller på bilen, og de delene, papirer på bilen han skulle bygge om til osv, så det er ikke bare å kjøre til BMW å ta en kontroll, også kjøre til Biltilsynet så er det godkjent (dessverre).

Uansett, lykke til med salg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skulle hatt 25000,- liggende til en ny motor med papirer så skulle jeg vist deg hvor lett det var og godkjenne den, mye arbeid og bytte en motor på en e36? en helgs arbeid for min del...det er ingen problem og godkjenne bilen om den har vært i norge i mere enn 10 år, og man har dokumenter på motor.. jeg kjøpte selv bilen for 140000,- og har brukt i underkant av 100000,- (lakking, Interiør, felger,understellsdeler,anlegg osvosvosv) så ikke kom inn på salgstråden min og lekser meg med hvor hardt det er og godkjenne bilen, om den hadde vært godkjent hadde jeg SELVFØLGELIG tatt mere penger for den, sier seg jo selv.

Jeg kjenner ingen som tar EU kontroll, jeg leverte bilen inn og di EU godkjente den:)

bilen går for 130000,- evt bud, jeg har ikke tid til denne bilen lengere nå, er kommet litt over den råne tiden, skal starte i ny jobb og trenger en ny bil som man kan kjøre langt med, jeg kan være intresert i og bytte mot en 5-serie 2000mod og oppover evt Audi(helst quattro)

BILEN NYLIG EU GODKJENT dvs mai 2011, om du ikke tror på dette så får du søke opp reg nr på den og sjekke selv.

hvordan deler som går igjennom på BT eller ikke det vet jeg ikke, men det får evt neste eier ta seg av. er nesten så jeg ville tjent på og sette inn en 320 motor og selge den som det, hehe...

men uansett hvordan Maloi vrir og vender på det, så er 130000,- for denne bilen mye bil for pengene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ting som har blitt ordnet på i d siste:

-nye bakdekk til 19" felgene (er på vei i posten)

-trimchipp

-byttet nesten alle slanger til vakuumet i motoren

-byttet plugger

-byttes olje og filter før salg

-eksos er tettet(sveiset 2 nye rør fra grenrør(laget en splitt der) og bak til katalysator\mellompotter.

-2 x nye lamdasonder

legger opp noen helt ferske bilder av bilen som en liten teaser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...