Frosty Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Hei Vurderer å selge mine delskinn sportsseter fra min e36 sedan. begge stolene og baksetene! Ønsker helst å ta innbytte i orginale seter! De er av sort skinn med blått stoff i midten! Setene er generelt pene utenom den vanlige slitasjen på førerstolen! bilder kommer! kom med bud:)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frosty Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkgrette Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 bilder!!! er int jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frosty Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 Beste bilde jeg fant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 er det hel rygg bak eller delt? Hva mener du med orginale setter? Skinn eller stoff? Sport eller vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Også interessert. Hvor befinner de seg? Minstepris inkl innbytte i org stoler? Varme foran? Hel og fast rygg bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frosty Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 De befinner seg i Bærum.. Usikker på om det er hel eller delt rygg bak, kan sjekke etterpå.. Har fått et bud på 2000 ink. innbytte.. Med orginale seter tenker jeg på helt vanlige enkle seter, ikke sport.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Ok! Sjekk om det er varme foran også da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 er det helrygg bak så har jeg helt vanlige setter vi kan bytte plus 2500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frosty Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2010 Er helrygg bak ja:)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Er det varme foran da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Bilder av slitasjen på førerstolen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frosty Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Ikke varme foran.. Skal få tatt et bilde;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhuseboe Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Fortsatt til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhuseboe Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Er det noe liv i denne tråden, solgt? Pris? Veldig interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå