MMTuning Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Fikk endelig brukt bilen litt etter mye skruing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Frisk kjøring ifra deg på søndag Frisk flagging ifra flaggvakta også. Vi var alle frustrerte over den elendige jobben han gjorde. Flagget annhver bil som driftet litt... på tide å bestemme seg om man skal svartflagge alle eller ingen snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 artig:) fin spoling på langsletta på siste filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 artig:) fin spoling på langsletta på siste filmen. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MMTuning Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 Dem fikk ikke helt bestemt seg det ene øyeblikke sa dem at det bare var å kjøre på som vi ville så lenge det var kontrolert og ikke andre var i nærheten og på banen var det svartflag så fordt man passerte depoet. Fikk sendt over et par videoer til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Rått! Har ikke hørt om prosjektet før, har du prosjekttråd evt. informasjon om bilen å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Denne flytta seg meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Flaggvakta var helt på tur. Hva er vitsen med å arrangere et sånt treff på den banen, og svartflagge de som sladder? Da arrangerer du heller GT-løp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 så ikke en kjeft som ble flagget jeg. Men det er meget snodig det ikke er mer bilder og film fra treffet. var jo nok av linser langs banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 ser artig ut ja. har du bremsan da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 jeg blei svartflagga 2 ganger!!! ene gangen fordi jeg snurra i inngangen av langsvingen(noe mange gjorde.) andre gangen var mer fortjent da jeg kontra nedover langsletta. passa på at det ikke var noen nære meg, men neida. møkkatreff! alt for mye kø og bilen funka drit. dårlig dag for min del hvertfall...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Thorbis, takk for reima Frisk kjøring fra deg MMtuning, synd du ikke fikk den siste runden, var meg du lånte oljepåfyllingslokket av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 ikke no problem vettu. det gikk greit hjem igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 ikke no problem vettu. det gikk greit hjem igjen? Gikk knirkefritt det Så nå er alle reimer bestilt på gs fikk lyst til å selge mazda`n å kjøpe meg bwm igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 hehe. d er flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå