Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan..

Lurte på om noen har forslag til Effektanlegg til E46 M3, hvilket har den fineste lyden?!

Har tenkt litt på Supersprint Race Bakpotte eller Gruppe M, men er litt usikker!

Noen Andre forslag?!

Mvh Vegard

Skrevet

Scorpion eller Rogue eller Magnaflow lager noen fine noen.. men de koster greit og... men hvis prisen er ingen hindring så har du Eisenmann :)

Skrevet

Eisenman gir en fin utpreget original lyd. Passer veldig godt for den som ønsker å holde et Moderat støynivå. Det er helt sinnsyk lyd i tuneller og bestemor slipper hjertesttacken da du passerer rolig forbi. Den passerer db kravet om du vil kjøre på bane også:)

• 2 weeks later...
Skrevet

Gira på GRuppe M Nå ja, etter jeg fikk høre en M3 med Gruppe M Titan Eksos på Gatebil..

Men er ikke helt sikker da.

Skrevet

Bare jeg som synes den siste der hørtes ut som en trimma moped? :)

Tror det var litt vel dårlig lydkvalitet..

Eisenmann er kjent for en veldig fiin dyp bromling som ikek er altfor mye, men du hører den når man gir litt på.

Gruppe M er litt mer "aggressiv". Ikke like dyp brumling, blir mer "rasping". Så noen synes kanskje den minner på moped.

Sistnevnte har jeg på min, og er kjempefornøyd. Er litt skuffet over at lyden er annerledes på klippene. Men jeg er mer glad i sånn lyd, men må si meg enig i at Eisenmann lager noen av verdens fineste eksosanlegg/lyd.

Her fant jeg ett par klipp med de forskjellige:

(Husk at det er litt forskjellig på alle de bilene, om du har org eksosrør, om u har kat osv osv, men håper dette gir et viss pekepinn)

GruppeM:

Eisenmann:

http://www.youtube.com/watch?v=hej6IFt9 ... re=related

Milltek:

Borla:

http://www.youtube.com/watch?v=xZRdh-GDRIk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...