zmikkey Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Ble et fantastiskt resultar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Det er mange med strøkne E30 M3'r på forumet her, men dette er noe av det mest strøkne jeg har sett!!!!!!!!!! Det "skader" jo heller ikke at alt ser 100% org ut og felgene er så tidsriktig som de overhodet kan få blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasdavidsen Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 Deilig med blank bil, blei knallbra resultat Den carbonflappen du har, er den bare skrudd utenpå orginalvingen?? Hvor kjøpte du den evnt.? takk for det:) den begynner å bli sinnsykt strøken, men har sett noen som er hakke finere. assa den sitter kunn i tech7.. skruene er der mest for pynt.. tenkt å bytte de ut med de som fulgte med, de ser litt bedre ut, men er litt treig av meg! flappen kjøpte den fra en tysk nettside, husker ikke hva den heter.. hyggelig med så mange positive tilbakemeldinger om bilen=) da legger jeg ut noen fler..... FØR ETTER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremoe Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 lekkert... vil du dele hva type polish, wax du brukte? har identisk bil/farge, å skal til med en skikkelig shine over helgen... Asgeir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Utrolig pen bil.... Så bra blank og fin ut.... Kommer ut en tur til gardemoen på søndag? på autoslalom å kikke og kjøre? Mye pene biler som pleier å dukke opp der.... starter kl 12.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasdavidsen Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 vet ikke hva slags produkter som ble brukt dessverre, var nemlig ikke jeg som gjorde jobben! skulle gjerne vært med på noen bmw treff men for så sjelden tid:( SKAL uansett på vålerbanen i september.. skam at jeg ikke har testa den på bane enda!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå