Torek Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Lite interesse må jeg si.. Det virker som om det er liten interesse fra din side også, mtp. info om bilen i denne "salgsannonsen".. Har sagt enkelt og greit at de som er interessert i bilen må ta kontakt. Enkelt og greit for deg kanskje(forstår ikke hvordan det kan være det enkleste for deg heller når du må fortelle det samme om og om igjen, men du om det), tungvint for de som evt. måtte være litt interessert i bilen. Free bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Er ikke tungvint å sende meg en PM om bilens info. Jeg har absolutt ingen hast med å selge, jeg lufter kun for å se om noen har en interesse over bilen, har de det så får de ta kontakt. Nok OT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pappa-Kristiansen Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoppleif Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Pris og evt bytte? send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Noen nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powerslide Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Pris? og annet onfo om stand osv:) Å hvor i landet den står:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Nei nei nei.. Selg i deler! Så sender du meg dørtrekket til førerdøren Nei huff... Lykke til med et evt salg. Hadde jeg hatt råd, hadde jeg hentet den selv Pris forresten og tilstand? Har en veninne som har veldig lyst på min! Så hvis hun vil kjøpe, så kan jeg kjøpe... hmmm... Og jeg kan jo allerede veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Pris og litt mer info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 AutoDB-kode: 1187403 Litt mere info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1281109528 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå