BimmerE46 Skrevet Juli 5, 2010 Skrevet Juli 5, 2010 *Ikke Operatørlåst* / * Kjøpt i Norge* / * Brukt i 2 uker * Den selges med kvittering/garanti, original emballasje, ørepropper, programvare, USB/ladekabel og et minnekort på 4GB. Linker til tester, den har bare fått knallgode terningkast. http://www.amobil.no/artikler/htc_desire/76200/1 Wikipedia har også opprettet en egen artikkel om denne fantastiske mobilen. http://no.wikipedia.org/wiki/HTC_Desire * 3,7" AMOLED touchskjerm * 5 MP kamera med autofokus og ansiktsgjenkjenning * Bluetooth 2.1 + EDR * GPS og geotagging * Android 2.1 +++++ Knall mobil rett og slett. Pris 3700 For mer info ring 40494853 Gode knapper, som reagere kjapt.
BimmerE46 Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 Har denne selv, knallbra telefon, lynrask! Ja tlf'en er helt konge. Synes den er lynrask jeg også.
BimmerE46 Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 Anbefales! Beste touch telefonen jeg har hatt! Jepp, enig igjen jeg gitt
antiloop Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Men du må nok ned litt i pris tror jeg da du får den "helt ny" til under utrops prisen din. Lefdal selger den til 3855,-
BimmerE46 Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 Men du må nok ned litt i pris tror jeg da du får den "helt ny" til under utrops prisen din. Lefdal selger den til 3855,- Å? Visste ikke det. Takker for opplysningen. Bare sjekket på finn, og så at prisene var en del varierende. Men da kan jeg selge min for 3700 da Er jo helt ny omtrent.
antiloop Skrevet Juli 9, 2010 Skrevet Juli 9, 2010 Skal du ha håp om et salg så tror jeg at du må ned mot 3000,- i pris på den. Brukt er brukt uansett hvilken tilstand telefonen er i.
BimmerE46 Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Skrevet Juli 9, 2010 Ikke i følge finn. Jeg venter litt og ser ann budene.
antiloop Skrevet Juli 9, 2010 Skrevet Juli 9, 2010 På finn er jo det meste overpriset. Men jeg håper selvsagt at du får ønsket pris for telefonen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå