93525ix Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 Hei! Jeg har 4 stk grå dører til en e34 sedan som jeg skal selge av fargen Granitsilber Metallic. Har bare bilder av bakdørene fåreløpig, men skal ta bilder av framdørene. Tenkte 600kr per dør, men hvis alle fire blir kjøpt kan jeg jo slå av litt på prisen. Det er mørk blå soting på bakdørene, og fri for rust. Framdørene har samme farge, bare uten soting og litt rust nede ved kanalen. Jeg selger disse fordi jeg har et E34 Touring prosjekt og skulle hovedsaklig ha nye bakdører pga. kræsj, så kjøpte jeg 4 dører som jeg fant ut etter på var til en sedan, og ikke en Touring. Er det noe du lurer på, så spør du Som sagt, mer bilder kommer. Er forresten ny i forumet, så si fra om det er noe jeg gjør feil og må endre på!
///FredriK.S Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 er bakdørene rustfri? Det står i annonsen. " Det er mørk blå soting på bakdørene, men fri for rust . Så det tyder på at de er rustfrie ja
93525ix Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Dørene er rustfrie ja, men fargekoden må jeg undersøke Sorry for tregt svar!
93525ix Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 Fargen på bilen min er Granitsilber metallic, og disse er litt mørkere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå