rem0 Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 Hei Har ett problem med vindusviskerene der de stopper på feil plass når jeg skrur dem av. De kan av og til finne på å stoppe på opprinnelig plass, men stopper som oftest litt opp på ruta. Ellers fungere de helt fint, eneste problemet er stopp posisjonen. Noen som vet hva dette kan vær?
Lars89 Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 Samme plass på ruta de stopper hver gang? Feil med selvparkering kan ofte skyldes defekt vindusviskermotor.
rem0 Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 stopper vell egentlig ikke på akkurat samme plassen, men holder seg i samme området. I dag og i går har den holdt seg i riktig posisjon. Det kan ikke vær noe løst da? ett spor den flytter seg på eller noe lignende.
torfinn9990 Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Jeg hadde det samme med min E46 i vår. Det var motoren som hadde løsnet på akslingen. For å komme til må du demontere viskerne og skru av mutterne rundt viskerakslingene. Du må også demontere endel plastdeksel for å kunne ta ut hele viskermekanismen. Deretter er det å nullstille posisjonene og stramme til mutteren på motorakslingen. Torfinn
e46diesel Skrevet Desember 25, 2011 Skrevet Desember 25, 2011 Løfter denne igjen, fikk problem med mine viskere i går, de stopper noen cm opp fra der de skal stoppe, stoppet også i øver posisjon noen ganger. hvordan nulstiller man posisjonene som det står i innlegget over?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå