Gå til innhold

E34 M5 Sperre

icemanM5
 Share

Anbefalte innlegg

Som temaet sier:

E34 M5 sperre selges!

Er bare innmaten, IKKE huset!

Selges pga feilkjøp, da bilen denne skulle inn i ikke hadde det store huset (210-huset), men 188 huset!

Så denne vil jeg enten selge for det jeg gav for den selv, 3000,- , eller bytte i en 188-sperre!

Denne M5-innmaten har gått lite, og for referanser ang tilstanden kan dere ta kontakt med m3yngve her inne, da jeg har kjøpt den av han! Og sperra skal være BRA, og har lav km/stand!

Denne passer feks rett i diffhuset til E34 535 og andre E34 og E32 med stort diffhus!

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Dette skal på en 93.mod 530i V8 manuell.

Forøvrig er det ikke den motoren i den nå, men en 540 motor.. ;)

Så det er vel ikke før på 540 210-huset kom...!?

Huset som sitter på 530'n nå ser ihvertfall ikke ut som noe annet enn et 188-hus... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en 3.07 utv ifra min m535i.. grunnen til att jeg har tatt ut dette er pga jeg skal bygge om min m535i diff til 3.64 utv. noe som sitter i e34 535..

så jeg har ett 210 hus og en 3.07 utveksling liggendes.. + en åpen diff til e34 535...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, da forstår jeg.. ;)

Nei jeg må vel ha noe rundt den du har, på 3,07.. for det er det nærmeste jeg kommer 3,08, som sitter på 530i V8..

Men det spørs om det solhjulet du har på 3,07 passer mot pinjongen på det tomme 210 huset du har da..... :roll: De to skal jo være fra samme diff, for de er opp i mot hverandre når det gjelder avstand mellom tenner... Om du skjønner hva jeg mener med det...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...