Ole92 Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Heisann, da har jeg kjøpt min førstebil, ble en bmw e30 touring! Bilen er helt grei men noe lakkrust rundt om er det, men ikke så mye rust ellers. Kan vel også si at dette var orginalt en 316i som er byttet til fordel for 318is motoren, sitter 60/40 senk på den hvis jeg ikke tar helt feil! Noen dåårlige mobilbilder, kommer bedre senere! Har bare to bilde , men kommer flere senere idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 UTROLIG fet i sølv med felger som satt som faen Likte denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 UTROLIG fet i sølv med felger som satt som faen Likte denne. Jepp! Er ganske fin i sølv, skal ta lakkrust og slikt i helgen tenkte jeg, vises så godt når det er lys bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 se der ja Gratulerer, Ole..! Gammle 635csi her på forumet sin dette.. Han blir vel glad nå når den har kommet i gode hender ute på Smøla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Så pen ut den Touringen der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Du har fått deg et godt utgangspunkt i denne bilen, det er jeg ganske sikker på. E30 touring er dritstilige biler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Faderullan!! Var bilen til salgs igjen?? Hadde jeg visst det hadde jeg kanskje vurdert å kjøpe den tilbake. Har savnet den nå et par mnd. mens jeg har skrudd 7-serie og lånt diverse biler av broderen Gratulerer med knall bil hvertfall, og håper den har havnet i gode hender ja som du sier Jørgen. Jeg rakk liksom ikke å bli helt ferdig med den før jeg investerte i ny bil Håper å se igjen denne i bra stand Kommer til å følge med her for å si det sånn, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 Takk Jørgen! Hehe, denne ble tilsalgs igjen ja, men lå ikke ute for salg på nett Er jo noen småfeil nå siden den ble stjålet men var ikke allverdens Blir kjøpt lakk fredagen nå så for tatt litt lakkrust rundt omkring + at jeg skal lakkere opp igjen den svarte "stripa" på kanelene og få en skikkelig motorvask etterhvert 635csi: Denne skal bli i bra strand igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 635csi: Denne skal bli i bra strand igjen Høres bra ut Bare si fra dersom du trenger noen smådeler, har en palle full av småtteri som jeg har igjen etter deletouringen jeg parterte. Gratis ved henting siden det går til en god sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 skal holde han under oppfølging jeg, Eivind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 skal holde han under oppfølging jeg, Eivind Flotte greier, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 e nå helst endel å fiks før den e strøken da:P men det e jo bare kos;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 e nå helst endel å fiks før den e strøken da:P men det e jo bare kos;) Har heller ikke sagt at den skal bli helt strøken, men bedre skal den bli. 635csi: tar kontakt hvis jeg skal forbi en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Gratulerer med Touring. Passa egentlig bra med de felgene der. Burde kansje vurdert ei is-leppe og touring skjørt med tida? Skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Gratulerer med tøff førstebil! Gjorde seg utrolig bra i sølv! E30 Touring kan bli skamrå med de rette oppgraderingene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå