LarsFromasj Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 Hei! Vet dette er et BMW-forum, men denne gangen gjelder det altså bruksbilen som ikke er BMW! Håper noen kan hjelpe allikevel. Etterlyser min knall rosa Golf 2 som ble stjålet ca. 06:45 fra vår fellesgarasje i Asker rett forran nesa mi!!! bokstavelig talt! Bilen er en 1990 mod. med regnr. SC68641 Bilen er derimot utstyrt med helt nye Brock B1 felger i dim. 9x16" ET15. Supersport Gewinde sitter montert forran, og ikke bak. Den er dermed meget lav i fronten. 90 fangere forran og bak. Et annet spesielt kjennetegn er at dørene er pre-88 dører (Med trekantvindu forran) og førerdøren har kromlist rundt vinduet. Det sitter et MOMO Team ratt 280mm i bilen. Om noen ser, eller har opplysninger om dette, ring politiet på 02800 eller meg på 91 82 55 05. Denne bilen gjemmer man seg IKKE unna med, med tanke på fargen. Mvh Lars Erik Nilsen Sånn så den ut i vinter, oppdatert bilde kommer senere. Her er bilder av hvordan den så ut pr. dags dato (Og forhåpentligvis fortsatt gjør...)
thomascr Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 at den er så fin er vell litt tvilsomt, men skal følge med!
Tore Diesel Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 Det er jaggu ikke den første bilen jeg hadde gått til angrep på og stjålet, dersom jeg var biltyv! Både med tanke på oppmerksomheten man får, og verdien i seg selv. Sier vel egentlig litt om hva som foregår oppe i hodet på enkelte! Meget mulig det var felgene de var ute etter, og bilen står igjen i ett eller annet skogholtet på bare skivene. Ser ut som en veldholdt bil foresten! Kledde hjula gjorde den også.
LarsFromasj Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 Fordelen var jo at jeg ikke rakk å lakke den om før den ble stjålet, så den er meget lett gjenkjennelig. Hadde nemlig planer om å gjøre det neste uke Tyven hadde gått på tre andre biler i samme garasjeanlegg først, som han ikke hadde fått opp. Det styrker muligens min teori om at han ikke var ute etter min bil i seg selv, men et transportmiddel, og anså den som en "nødløsning" da den er veldig lett å stjele.
Wacman Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 Eldre VAG er vanvittig enkle å åpne og stjele ja,så dette var sikkert et brukstyveri. Får håpe de finner den igjen hel snart,dritsurt når folk påfører andre unødvendige økonomiske,praktiske og av og til "emosjonelle" plager pga at de ikke kan skille mellom "mitt" og "ditt". Er jo ikke langt unna her,jeg skal holde utkikk.
LarsFromasj Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 Takk for de! Bilen ble observert på Biltema på Rud i 15-tiden i dag, kjørt av to personer. En mann og en dame. Beskrivelsen av mannen passer ikke med han som stjal bilen. Har også en mulig observasjon på bilen, på Ring 3 forbi Bryn i 18-tiden, noe som kan tyde på at den ikke lenger befinner seg i nærmiljøet. Skal undersøke bompasseringer. Blir bilen brukt er det vel noe sansynlig at den skifter farge fortløpende. Spesielle kjennetegn er vel fortsatt pre-88 dører på en 90 mod (kromlist rundt førerdør, eneste kromlist på bilen), samt felgene, frontspoiler er knukket av på venstre side. (GTI spoiler med luftekanaler). Baklukelåsen er forsøkt brutt opp tidligere. Ellers har bilen tidligere vært hvit. Grill m/ fjernlys.
Tom K Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 en kompis fikk stjålet varebilen sin her i Halden, det kom sikkert 100 p bøter og noen fotoboks og drøssevis med bompasseringer fra Oslo området..........det tok et halvt år før de fant bilen i Oslo
LarsFromasj Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 Dagens gladnyhet: Bilen ble funnet av politiet i Oslo i dag og står nå på Viking sin inntauingstomt. Bilen er ikke kjørbar pga. skader på tenningslås og rattlås, ellers like hel. Brock felgene står fortsatt på :D
Wacman Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Grattis! Godt å høre at det kun var tennings og rattlåsen de tok.
knut_olestad Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Godt at den er i gode hender igjen Mulig jeg har tenningslås om du trenger
Wacman Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Speaking of rosa biler.. I dag spotta jeg en mercedes cab fra tidlig 90-tall med barbierosa paintjob Det var ikke kult,ikke litt en gang... En sånn en,bare seende ut som barbiebilen;
winchester Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Fint at bilen kom til rette igjen, fant de ut hvem som tok den? Wacman, fysj!
Mexos Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Godt å se at du fant igjen bilen Er lett å stjele disse bilene. Min 2er jetta ble stjålet for en uke siden og den blir nok kondemnert pga. skadene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå