Gå til innhold

Problem med el vindu og sentral lås i en E34 1992 mod

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, har du funnet svar på problemet? har akkurat samme problemet.

jeg har sjekket denne fusible link, byttet grunnmodul uten hell..

hører det klikker i et rele når jeg trykker inn vinduknapp og takluke, men det klikker bare en gang, deretter må jeg kutte strøm for å få reaksjon igjen.

• 1 month later...
Skrevet
hei, har du funnet svar på problemet? har akkurat samme problemet.

jeg har sjekket denne fusible link, byttet grunnmodul uten hell..

hører det klikker i et rele når jeg trykker inn vinduknapp og takluke, men det klikker bare en gang, deretter må jeg kutte strøm for å få reaksjon igjen.

fant ikke ut av det før jeg solgte bilen men gjorde en del målinger og fant ut at feilen ligger i jordinga. dvs sjekk jordingpunktene rundt grunnmodul og det er ett under teppe ved sjåfør side.

• 1 year later...
Skrevet

Gammel tråd, men...

Sliter med de samme tingene i e34`n mangler el-vinduer, takluke, sentral lås, kupelys, styring på vindusviskerene og eg får start sperre.

Dvs, vindusviskerene går kunn på full rulle, og bilen starter ikkje når grunnmodulen står i, vist eg setter i modulen når bilen går så stopper den momentant.

Har testa mangen moduler, og kjøpt "ny" med samme delenr på da eg ble fortalt dette var feil da eg kjøpte bilen men enda intet hell.

Kan det være att bilen må programeres etter ny modul??

Vindusviskerene fikke jeg nett 2-er feil på eu-kontroll på, så de må nesten fixes, får teste med nytt visker relee, noen som veit kor det sitter?

• 3 months later...
Skrevet

Gammel tråd, men...

Sliter med de samme tingene i e34`n mangler el-vinduer, takluke, sentral lås, kupelys, styring på vindusviskerene og eg får start sperre.

Dvs, vindusviskerene går kunn på full rulle, og bilen starter ikkje når grunnmodulen står i, vist eg setter i modulen når bilen går så stopper den momentant.

Har testa mangen moduler, og kjøpt "ny" med samme delenr på da eg ble fortalt dette var feil da eg kjøpte bilen men enda intet hell.

Kan det være att bilen må programeres etter ny modul??

Vindusviskerene fikke jeg nett 2-er feil på eu-kontroll på, så de må nesten fixes, får teste med nytt visker relee, noen som veit kor det sitter?

Har det samme problemet... 

Hvis du ikke har funnet ut av hvor visker releet sitter, så ser du det på side 12 http://shark.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e34/e34_91.pdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...