tonyku Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 Bilen står i Øvre Romerike Info om bil: Grunnet mye rust og trenger penger så selges bilen som delebil eller hel, den er fullt kjørbar og er eu-ok til sept 2011. BC84577, fri omreg i 2 måneder fra 23/7 91 modell Import i 1994 Km 334000 Manuell gir 2 sone klima Calypsorød metallic Eu-godkjent til sep 2011 Årsavgift betalt Nye bremserør og bensinrør overalt Nye skiver og klosser bak Ny nedre bærearm VS Nye sommerdekk på BMW felger 15" Nye vinterdekk på alu 15" Kun kjørt 30 mil. MYE rust i karosseri, dører og panser. Dette mangler siden jeg skal ha noen deler fra denne over på min andre 525. Dørtrekk førerside og luftfilterboks. Noe småtteri fra varmeapparat. Har ett åpent filter liggende å slenge som jeg kan sette på. Brukes daglig helt til den 1.august, da blir den avskiltet eller solgt i deler. Bilder: Tony
Paal_e34 Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Interessert i å selge ytredelen av venstre baklykt for 150kr?
tonyku Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Skrevet Juli 11, 2010 bensinpumpe, har du d? event pris? Ja det har jeg. Men er på ferie nå å blir borte i ca 7 dager til.
tonyku Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Skrevet Juli 11, 2010 Interessert i å selge ytredelen av venstre baklykt for 150kr? Det er fullt mulig jeg vil.
tonyku Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Skrevet Juli 22, 2010 Hjemme fra ferie blakk som f... Kom å kjøp Edit: annonse oppdatert.
tonyku Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Skrevet Juli 23, 2010 Har du høyre kalipterbak? Ja, men må avvente med å selge den i deler. Har en onkel som ville kjøpe bilen hel til sin sønn å da så han helst at den var så hel som mulig. Viss ikke kaster jeg meg i full demontering ^^
tonyku Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Skrevet Juli 24, 2010 Fant nettopp ut at lageret på vifta har tatt kvellen. Veit ikke helt om bilen er kjørbar med gåent lager. Er anntydning til slakk der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå