janerik171187 Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 dette er bmw relatert i forbindelse med at jeg trenger noe å grave plass til garasje hvor jeg skal mekke på bimmern i har funnetm eg en liten traktor med graveagregat bak, "gråtass" type men veier dog 3500kg alikevell. noen tips til hvordan få fraktet dne ca 3-4 timer (ca 200-250km) inkl moss-horten ferga? firma\privatpersoner. evnt noen som har tilgang på lastebil som kan frakte den og vil tjene no cash ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 ingen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 schenker frakter iaf biler/større ting i containere.men om det er mulig å frakte på den strekningen vet jeg ikke eller om det i hele tatt er schenker i området ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiva Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 snakk med et firma som driver i anleggsbransjen og spør hva de skal ha for flyttejobben! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå