DjaxxesE34 Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Hei allesammen =) Da har jeg anskaffet meg en 520i, som har da blitt bygget om til 525. Har en del bilder som jeg skal dele med dere. Ting som har blitt gjort til nå - Byttet motor & girkasse - Anskaffet meg en Flip-out spiller Ting som skal gjørs =) - Nye felger - Fikse opp Fangerene - Fjerne rust flekkene og rette bulkene - Lakere - Sote Bakrutene - Bytte Hardykobling samt Foringer - Fk Baklykter - Frontleppe Bilder fra dag 1
DjaxxesE34 Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 Her er noen bilder av når motoren ble byttet
DjaxxesE34 Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 Slik står den nå Beggynt på demonteringen Beggynte på nedsliping av rusten Ene boltene knakk, må sveise på en ny Behandlet og lakkert Anskaffet meg en ny fanger av type Carline, lurer på om jeg skal fikse denne opp og lakere den lik fargen på bilen
moeN2k Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Mi mening ang den bakfangeren er at det ikke blir pent!
DjaxxesE34 Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Skrevet Juli 8, 2010 Ikke alene nei, men frontfanger + sideskjørtene kommer de også
ingard Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 Artig prosjekt ja, men E34 tåler ikke sånne styling kit. Det blir fælt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå