Gå til innhold

tenk dere om før dere bestemmer dere for og se på denne

Anbefalte innlegg

http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1167659;Modified=1278528297;_cmd=similar

var og så på denne idag og det er noe av det værste eg har sett pr dags dato.

han sa at drivverk og motor var bra...men langt ifra...gåen topp pakning..full av bulker etc..min vurdering av pris 3000.-

skriver dette for at andre skal slippe bomtur

Bra det er flere som tør og si fra 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange har og den tankegangen at folk ikke gidder dra hjem tomhent.. Hvertfall hvis man kommer langt fra. Har selv dratt til finnmark for og sett på vrak og olakjærrer som fremstår som kupp i følge selger. Det ender bare med et hællvetes rabalder og stort ubehag for selger.

Råttent og utspekulert spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange har og den tankegangen at folk ikke gidder dra hjem tomhent.. Hvertfall hvis man kommer langt fra. Har selv dratt til finnmark for og sett på vrak og olakjærrer som fremstår som kupp i følge selger. Det ender bare med et hællvetes rabalder og stort ubehag for selger.

enig med deg der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, den har jeg opplevd før. Kjørte i 25 timer i strekk, tur/retur til Uppsala i Sverige, for å kjøpe en strøken E30 325is uten motor/gir. Bilen var ikke verdt litt av pengene han forlangte engang (16 000,-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, den har jeg opplevd før. Kjørte i 25 timer i strekk, tur/retur til Uppsala i Sverige, for å kjøpe en strøken E30 325is uten motor/gir. Bilen var ikke verdt litt av pengene han forlangte engang (16 000,-).

Svenskene tror jo og at normenn kjøper alt og betaler alt! E30 spessielt holder seg svært godt i pris her i norge har som oftest med og gjøre at de var svin dyre når de var nye og blir behandlet deretter. Når bilen koster nesten halvparten når den ny og tilgangen er vesentlig større holder selfølgelig ikke bilen seg like godt. Når du i tillegg kan hente deg en e30 i tyskland og registrere den i sverige for ca 4000kr sier det seg selv at de svenske bilene gjere får gjennomgå. Må si jeg flirer litt når det dukker opp svensker som skal selge bilene sine på finn. 1996 polo 1,6 "gti" til drøye 50000 Nok. Noe som igjen tilsvarer snaue 60000 Sek. Klart det er lov og prøve seg, men med alle de avgiftene vi har i norge er vel ikke vi de enkleste og tjene penger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble lurt engang..

skulle kjøpe en e30 325i

heldigvis!!! så kom de med den på henger til Meg med den så jeg ikke måtte kjøre, for den var en real HAUG! MASSE rust og driiiiit

så det var en real bomtur for dem! slik går det når de er dumme nok til å ikke opplyse om alle mangler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...