Eirik Viste Skrevet Juli 8, 2010 Skrevet Juli 8, 2010 Har for salg en hjerne som er tilpasset M52B28 enkeltvanos motor og M50B25 innsug. Hjernen er optimalisert for det store innsuget. Turtallssperren er flyttet til 6.900 omdr. EWS betyr Elektronische Wegfahr Sperre som enkelt betyr elektronisk startsperre på norsk. Og denne sperren lager mange utfordringer ved ombygginger. Har solgt flere slike hjerner og brukerne er meget fornøyde. Bilen har betydelig mer drag oppover i turtallet. Og en standard 2.8 liter kan ikke sammenlignes med M50 innsug sammen med denne hjernen. Denne hjernen er spesielt praktisk for dere som skal sette inn en M52B28 i en bil uten EWS fra før. Har du en E36 fra 91 til 94 eller planlegger ombygg av 2.8 liter i en E30 er denne hjernen genial. Bare å gjøre klart som en vanlig M50 motor uten EWS. Koble til hjernen og starte opp. Av og til skjer det feil med EWS opplegget i biler med M52 motorer. En EWS modul eller signalet fra nøkkelen kan svikte. Og du får ikke start på motoren. Kanskje er du langt hjemmefra. Disse mulige problemene unngår en med denne hjernen. Effekten blir ca 230 hk etterpå. Dette er rimelige hk du får i tillegg fra en ellers meget bra 2.8 liter motor. Hjernen koster 4.120 kr inkl frakt. Og er vel verdt pengene sier de som har kjøpt hjernen. Så har en ekstra hjerne for salg nå som kan leveres raskt. Hilsen Eirik. 92 22 65 44.
Eirik Viste Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Skrevet Juli 12, 2010 Denne hjernen får skikkelig fart i 2.8 motoren. Den er skikkelig utprøvd. Jeg hørte fra tunerern at en kar som kjører E36 og standard 2.8 motor med M50 innsug var meget godt fornøyd på et biltreff. Han kjørte med slicks og kjørte en 1/4 mile på 13 sekunder jevnt flere ganger. Jeg er ikke inni de greiene der, men det skal være rimelig raskt. Har en hjerne igjen nå. Eirik. 92 22 65 44.
Simons Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 Denne hjernen får skikkelig fart i 2.8 motoren. Den er skikkelig utprøvd.Jeg hørte fra tunerern at en kar som kjører E36 og standard 2.8 motor med M50 innsug var meget godt fornøyd på et biltreff. Han kjørte med slicks og kjørte en 1/4 mile på 13 sekunder jevnt flere ganger. Jeg er ikke inni de greiene der, men det skal være rimelig raskt. Har en hjerne igjen nå. Eirik. 92 22 65 44. Har hjernen selv og en m50 innsug og er veldig godt fornøyd med hjernen, man får litt bedre gassrespons, og man merker at du har kreftene fra bunn av og man får dratt den lenger. Jeg kjenner en grei forskjell fra den orginale hjernen til denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå