Hankook Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Hei, skal nå bytte motoren i en 318i til fordel for en 6er motor, og da har jeg ikke behov for den gamle sliteren. Motor info: Motoren har rullet ca. 235.000. Den tikker en god del. Sviver fint og går slik den skal HELT til 4500rpm, etter det begynner den og fjuske. Usikker på årsak men den er ihvertall ikke 100% Kan selgest i deler eller komplett, men blir ikke solgt i deler før jeg har kjøpere på ett par deler. Kan i øyeblikket prøvest i bil frem til 16/7. Er komplett med starter, dynamo, gir, m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 Bump. Nesten komplett motor selgest i deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Bumper denne. Da jeg nå plutseligt har 2 M40B18 motorer såtende på pall. Den ene tror jeg kammen er gåen ettersom den ikke får turtall. Den andre motoren er tipp topp. Billige. Kan også selgest i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Ligger fortsatt her. Går billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Ligger hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Bosted: Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå