e36touring Skrevet Juli 9, 2010 Skrevet Juli 9, 2010 Har en 87 lang patrol 3,3td super roof for salg, litt info: Gått ca 370 000 5 seter Hvit med svart panser og tak Bøyle fram med 5 x ekstralys Arbeidslys bakover Nye bremser fram Eu ok i fjor sommer Omformer inni med eget 12volt anlegg, er jo 24 originalt her All olje og alle filtre nylig skiftet Ny starter Ny frontrute Skiftet to hyttfester i fjor Ramme er bra, noe rust i kaross, men ikke noe alvorlig Nye typen 32" bfg mudterrain som er seipa og pigga med lastebilpigg på nylakka rockcrawler felger til vinter Bra 33" all terrain til sommer på chromespoke 265/75-16 bfg all terrain også til sommer Men dårlig med ladetrykk, sikkert bare en slange eller noe som har revna, har ikke tid til og se på det, men turbo kjennes fin ut, ingen slakke der. Selges kr 15.000 evt bud, skal bort. Ta kontakt på 97185527 evt pm her for mer info Holder til i orkdal i sør trøndelag Bilder kan sendes på mms, da datakunnskapen ikke er helt på topp.
largund Skrevet Juli 9, 2010 Skrevet Juli 9, 2010 En sånn har jeg hatt og det er ikke mer enn ett par dager siden jeg tenkte på å kjøpe meg en sånn igjen bare for å ha stående ureg. til å kjøre litt i skogen med osv. Men nå har jeg jo nettopp henta BMW så økonomien tillater desverre ikke kjøp akkurat nå. Anbefaler denne til trekkvogn og arbeidsbil. Råsterk maskin selv om tallenes tale ikke er særlig imponerende i dagens bilverden. 110hk og 255nm moment fra 6 sylindret 3.3 liter turbodiesel.
e36touring Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Skrevet Juli 9, 2010 skikkelig trekkvogn ja, igrunn litt lastebilstuk over dem...
largund Skrevet Juli 9, 2010 Skrevet Juli 9, 2010 skikkelig trekkvogn ja, igrunn litt lastebilstuk over dem... Ja og for ikke å snakke om traktor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå