Gå til innhold

E36 318i Touring. M-Tech! - SOLGT -

Rannem
 Share

Anbefalte innlegg

• 1 month later...

bilen min er en ombygd 316, som er montert 325 motor og gir og ledningsnett.. det er montert grenrør og effekt anlegg, det sitter på et fk automotive senkesett med justerbare gule koni. er nye 15" vinterdekk med fine felger, sitter sommerdekk i 17" dimensjon på sommeren... er montert orginale hella angel eyes lykter på han, samt orginal sota baklykter og hvite side blinkere. har ny lakkerte m3 skjørter til han, som ikke er montert enda, samt litt annet kjekt å ha:-) bilen er en en 94 modell, motor har rullet 190k, bilen har gått 350k ca, men er nye bærearmer og foringer foran, nye bremse slanger, nye bremser bak, er eu godkjent til 2012.. genial vekt fordeling for å leke seg litt, spesielt med den nye motoren, det sto is motor i han når jeg kjøpte den. relativt lite rust, litt overflate i skjermene bare, ellers bra:-) hvis du vil ha fler bilder så må du vente litt, hadde bilder på det gamle kameraet, men det gikk i vaske maskinen.. bilen står nå på bukker, pga jeg skal bytte girkasse pga reklamasjon på den. bytter til ny sachs clutch mens jeg har den ute. send over litt info om åssen bilen din er holdt, i forhold til stand, service osv:-) mvh Jo Sigbjørn Undem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...