aottesen Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 Jeg tenker å bestille nye vinterdekk til bilen. (Er jo sommerkampanje hos alle de store, nå som ingen gidder å tenke på slikt). Hadde piggdekk på den lille 1-eren min i vinter, og fremkommeligheten var langt fra optimal. Antar dette har noe med at det var billig piggdekk, som sikkert ikke har noe snøgrep i heletatt. Er det noen som har GODE erfaringer med piggfrie dekk? Må ha noen dekk som kan få meg opp og rundt over alt, spesielt svingen rundt blokken..
-Erik- Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 Hadde noen nokian piggfrie på is'n. Det var kanon dekk. Husker ikke pris men tror ikke de var kjempe dyre.
Mcgyver Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 Har hatt Nokian RSI på primeraen, og de har fungert knallbra! Lurer på om jeg skal kjøpe det på bimmeren til vinteren. Hvor er det kampanje nå?
maasoey Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 Nokian Hakka R er svært gode piggfire vinterdekk.
Rodeglæppen Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 hadde michelin sine dekker på min bil. bra dekker i mine øyne:P
mspec Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 jeg kjører nokian rsi piggfri dekk på bimmern min jeg også.kan ikke si noe annet enn at jeg er kjempefornøyd
-Erik- Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 Litt usikker men tipper det er en av de nevnte over her:)
aasnesen Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 Nokian rsi er utgått, Hakka R er erstatter og dei dekka er blandt dei tre beste som er testa! Kan anbefale dei ja.
aottesen Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Skrevet Juli 16, 2010 Nokian Hakka R? Hvem fører de, og hva koster de ca. ? (Tenker 205/50-17). Finner de ikke hos dekkonline. Finner disse og disse (hvorav begge til og med har pigger, selv om jeg kategoriserer etter vinterdekk (ikke vinterdekk med pigger).
Mons1 Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 Jeg hadde Nokian RSi, men jeg synes de ble fort utslitt. Dessuten var de virkelig skummel på våt is. Nå kjører jeg Continental ContiViking 5. Jeg synes disse er bedre på våt is enn RSi. Er veldig stabil og gode bremseegenskaper. Virker også mer slitesterk enn RSi. Kjenner ikke til Nokina Hakka R annet enn at de er dyrere, men tapte knepen på siste NAF-test. RS Jeg tenker å bestille nye vinterdekk til bilen.(Er jo sommerkampanje hos alle de store, nå som ingen gidder å tenke på slikt). Hadde piggdekk på den lille 1-eren min i vinter, og fremkommeligheten var langt fra optimal. Antar dette har noe med at det var billig piggdekk, som sikkert ikke har noe snøgrep i heletatt. Er det noen som har GODE erfaringer med piggfrie dekk? Må ha noen dekk som kan få meg opp og rundt over alt, spesielt svingen rundt blokken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå