Hopen Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Skrevet Januar 22, 2011 Har nå byttet fremfre del av billedningsnett, men det er 2kontakter som ikke vil passe med det bak i bilen. Det er den hvite som kommer fra bak i bilen(under baksetet) også er det en hvit som kommer fra dashbord et sted. I bakre delen er det store hvitekontakter med 3 rader kontakter i, mens 3.8 delen fra er det 4 raders kontakter i.. Noen tips?
Just-turbodiesel Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 400hk uten turbo?! det er jo helt rått! grattis med en av de råeste motorene på forumet
Hopen Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 400hk uten turbo?! det er jo helt rått! grattis med en av de råeste motorene på forumet Takk
Hopen Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Da er komplett nytt register og oljepumpe handlet inn(Dyrt) Regner med topp blir satt sammen og montert i hælga. Så venter jeg på komplett billedningsnett fra 3.8 bil som jeg får om et par uker, så tror ikke det blir så lenge igjen nå
Hopen Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 Da er motor ferdig sammensatt, men mangler å få satt på ledingsnett og div på den. Fikk også sachs 765 trykkplate +div småtteri idag Ellers blir det Walbro 255l\h bensinpumpe og 500cc dyser neste lønning.
Hopen Skrevet April 2, 2011 Forfatter Skrevet April 2, 2011 Da har jeg bensinpumpe og dyser. Skal få satt på cluch og svinghjul imorgen, så tror jeg kanskje det blir så løfter inn motor neste helg. Holder på å lakkere innsugsboks nå
Hopen Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Skrevet Mai 8, 2011 Legger ut div bilder fra byggingen: Stempel Felgene jeg skal ha på den, her står de på bruksbilen jeg hadde. Sachs 765 trykkplate komplett nytt register og s50b32 kjedestrammer Orginal 3.8 bil som jeg plukket ledingsnett og div fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå