Gå til innhold

Skaars e39, Stance|Works. Nå kondemnert :/


Skaar
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 274
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Venter fortsatt på at lønningane skal begynde å tikke inn, slik at arbeidet på bilen kan starte.

CD-spelar er vertfall høgt på prioriteringslista, er mektig lei av radio no :P

Skal sjå på ein spelar av denne typen, må nesten vurdere om det er verdt det.

fronprodKVT-526DVD.jpg

Legg ved to bilder til av bilen, ser at det er ei go stund sidan den var vaska. Skal gjerast idag.

Har og fått nokre skraper + ein knekk i plasten nede på høgresida på framskjermen, kom utfor ein suicidal saud som sprong rett inn i bilen. Hadde heldigvis låg fart, so både bilen og sauden gjekk frå utan større skader.

nuntj0qow9jmtyx8f3jw.jpg

pk9mkz1ni465yxywzg1e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgane skal seljast når eg har funne nye felgar som eg likar. Er heile og fine, ingen større skader. Noken pris du kunne tenkt deg?

Toning av ruter står på prioriteringslista, nye baklykter må nok også til.

Ang plastik so snakka eg med ein bekjent, og han hadde litt liggande. Skal sjå på det i helga, so då vert det kanskje m-list på bakluka, og Hamann-leppe i front.

Leppa:

4350.jpg

Passar bra med ei slik leppe som går opp på den orginale plasten, då den er knekt litt her og der, og har skrap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sant det at det er (altfor) mykje m-tech ute og går. So går for ein slik front, ikkje for vulgær, men gir eit lite ekstra til fronten.

Ser her at disse er til salgs for 10.000. Skal få vaska og sett over mine i helga, og kome med nokre bilete og prisoverslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...