aleks_89_x Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 Begynte på bandpasskasse, men pga at mdfen var for sterk, so sleit vi ut alle bitsa, so må fortsette på det seinare Må forbåre då vettu
Skaar Skrevet November 9, 2010 Forfatter Skrevet November 9, 2010 Burde gjort d ja, men va so steike tynne skrua at ej hakje tynne nok bor. Jekk nå på et vis
Skaar Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Skrevet Desember 13, 2010 Lurer på om eg skal kjøpe mørke baklykter, kva seier folket? Sota/ikkje sota, LED/vanlig?
Skaar Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Skrevet Desember 14, 2010 Ingen som har ei formeining om det? Fristar med LED, korleis er det å konvertere frå vanleg lykt til led?
Kebabtralle Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Trenger ikke noe konvertering på de nederste lyktene du hadde bilde av. bare plugg and play. Har disse selv men blir best finish med org sota hella lykter
Skaar Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Skrevet Desember 14, 2010 Ok, har du bilde av desse på bilen din?
Kebabtralle Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Her er et bilde av de. Du kan kjøpe dem når jeg kjøper meg hella lykter hehe
Skaar Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Skrevet Desember 15, 2010 Takk for bildet. Trur ikkje det vert led-lykter på meg, var ikkje helt slik eg såg for meg. Blir nok hella i julegave til meg sjølv...
Skaar Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Skrevet Desember 22, 2010 Då var julegave/bursdagsgave-handelen til meg sjølv igong. Coilovers og sommarfelgar, samt ferdig lakkert M-tech spoiler.
Kebabtralle Skrevet Desember 28, 2010 Skrevet Desember 28, 2010 Takk for bildet. Trur ikkje det vert led-lykter på meg, såg heilt på tryne ut. Blir nok hella i julegave til meg sjølv... jo takk
Skaar Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Skrevet Januar 13, 2011 Mykje tekst, og lite bilder her. Skjer svært lite med bilen for tiden, sitter og venter på noen gromdeler Spax RSX coilovers og 19'' felger med seriøs kant er på veg, så jeg gleder meg til sommeren
Skaar Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 Då var felgane ankomne, ei veke etter dei var bestilt frå England. Teaser:
Skaar Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 Korrekt, eller, M parallell replica med ekstra kant. Har alltid synest at det er dei finaste felgane på e39, men har også vore ute etter brei kant, so når eg fann desse motte eg berre ha dei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå