Lasse325ix Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Hei! Er ny her på forumet,nettopp kjøpt meg en 325ix 89 mod.Har oppdaget noe fukt under teppe bak fører og pasasjer setet.vet dette er normalt men noen som vet hvor de lekker inn så eg slipper å leite meg ihjel? Spm nr to. Tenkt på turbo konvertering,og skal bruke mye penger på dette.Men vurderer sterkt å bygge på 2.5 literen som står i og benytte 4 hjulstrekken.hvorfor gjør ingen dette?tåler den ikke det? da blir det evt s38 motor isteden takker for alle gode svar på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 E30 iX har kanalskjørter og hjulbuelister, right? Ta og sjekk kanalene dine. Klipsene skjørter festes med kan begynne å slippe inn vann ettersom årene går. Det kan såklart være noe annet også, men jeg ville sjekket dette først og fremst. Og bakrutepakning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse325ix Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 Takker for tipset.hatt en 325 tidligere og ikke ix, den lakk og. Skal sjekke bakrutepakning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse325ix Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 Takker for tipset.hatt en 325 tidligere og ikke ix, den lakk og. Skal sjekke bakrutepakning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Sjekk dreneringen i A-stolpen også, og dreneringen som går ut i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse325ix Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 Thanks da gjenstår bare det med turbo og firehjulstrekk.noen prøvd dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Jeg vil tippe at x systemet vil ha problemer med mer effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Leste om en som hadde bygget turbo på sin E30 325ix, og det fungerte faktisk ganske bra så det ut som. Det største problemet var at om han la den ut i førstegiret så ville girkassen ryke, så han la den ut i andre giret istedenfor (litt usikker). Men han mente hvertfall på at det fungerte fint, men han hadde samlet opp 3-4 komplett understell til IX oppover årene, så han var ikke redd for at noe skulle ryke. Så bare å ladde på, og kjøre forsiktig. Var en finsk bruker på et forum som gjorde dette, søk på nettet så finner du den sikkert igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Bakdiff og girkasse tåler ihvertfall en del. Viskokobling er nok ikke like sterk. Så jeg setter en 5er på at først så ryker framdiffen din noen ganger før viskokoblinga ryker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Bakdiff og girkasse tåler ihvertfall en del. Viskokobling er nok ikke like sterk. Så jeg setter en 5er på at først så ryker framdiffen din noen ganger før viskokoblinga ryker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 fordelingskassa er nok første som dør, framdiffen holder nok MYE lengre enn den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse325ix Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 hm... tror jeg prøver på det ryker det så ryker det tidig det å komme gjennom svingen med full visp å blårøyk fra alle hjul hehe bilen e orginal nå.Clutchen virker hvertfall veldig solid,ikke noe sluring der i gården.Merker på rudskogen neste år om det holder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Det er nok front diff som ryker.. Gå på E30tech.com og sjekk hva folk sliter med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå