Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er ny her på forumet,nettopp kjøpt meg en 325ix 89 mod.Har oppdaget noe fukt under teppe bak fører og pasasjer setet.vet dette er normalt men noen som vet hvor de lekker inn så eg slipper å leite meg ihjel? :roll:

Spm nr to. Tenkt på turbo konvertering,og skal bruke mye penger på dette.Men vurderer sterkt å bygge på 2.5 literen som står i og benytte 4 hjulstrekken.hvorfor gjør ingen dette?tåler den ikke det? da blir det evt s38 motor isteden :) takker for alle gode svar på forhånd :)

Skrevet

E30 iX har kanalskjørter og hjulbuelister, right? Ta og sjekk kanalene dine. Klipsene skjørter festes med kan begynne å slippe inn vann ettersom årene går.

Det kan såklart være noe annet også, men jeg ville sjekket dette først og fremst. Og bakrutepakning.

Skrevet

Leste om en som hadde bygget turbo på sin E30 325ix, og det fungerte faktisk ganske bra så det ut som. Det største problemet var at om han la den ut i førstegiret så ville girkassen ryke, så han la den ut i andre giret istedenfor (litt usikker). Men han mente hvertfall på at det fungerte fint, men han hadde samlet opp 3-4 komplett understell til IX oppover årene, så han var ikke redd for at noe skulle ryke. Så bare å ladde på, og kjøre forsiktig. Var en finsk bruker på et forum som gjorde dette, søk på nettet så finner du den sikkert igjen.

Skrevet

Bakdiff og girkasse tåler ihvertfall en del. Viskokobling er nok ikke like sterk. Så jeg setter en 5er på at først så ryker framdiffen din noen ganger før viskokoblinga ryker ;)

Skrevet

Bakdiff og girkasse tåler ihvertfall en del. Viskokobling er nok ikke like sterk. Så jeg setter en 5er på at først så ryker framdiffen din noen ganger før viskokoblinga ryker ;)

Skrevet

hm... tror jeg prøver på det ryker det så ryker det :) tidig det å komme gjennom svingen med full visp å blårøyk fra alle hjul :) hehe bilen e orginal nå.Clutchen virker hvertfall veldig solid,ikke noe sluring der i gården.Merker på rudskogen neste år om det holder ;)

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...