Olav_64 Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Hei, jeg har et problem med bakrutepusseren. Etter rengjøring og oppsmøring av akslingen gjennom bakruta går den som en drøm- men hvordan skrur man den av!? Den fortsetter å gå på intervall i timevis, selv etter å ha skrudd av og på tenningen, ett kort trykk fram, ett langt trykk, to korte trykk... Litt flaut når veien er tørr og sola skinner Noen som kan hjelpe meg? Instruksjonsboka beskriver bare på og spyling, ikke av. Den stopper når man tar ut nøkkelen og åpner døra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 på min så er det ett trykk fram for å slå den på, og ett trykk bakover for å slå den av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav_64 Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2010 Stemmer det ja, fant ut at det er to hakk fram- og bakover pluss fjærbelastning framover for spyling av bakruta. Takk for svar! For ordens skyld- jeg hadde ikke registrert at det var to hakk, det forklarte saken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå