M3 motorsport Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Har div planer om bilen jeg har kjøpt meg. Er ennå 1år å 1 dag til jeg får lappen, men kan bruka alt jeg tjener fram til da på bilen . Planene jeg har tenkt: - M3 fanger - M3 skjørt - Senkesett - Nye felger - Lyktsenkere - +++ litt xtra småplukk. - Om noen har noe di synest jeg skulle jort me den må di bare skrike ut! Bilen er en 1995 mod å har gått 148 000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Såg meget pen ut vurdert ombygging til manuel? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Planene høres bra ut, men lyktesenk ville ikke jeg hatt. E36 (og de fleste andre) ser bare trøtte og kjedelig ut med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 motorsport Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 Såg meget pen ut vurdert ombygging til manuel? hehe Har vert inne på tanken. Men liker egentli automatkassa på denne bilen. lettvint med automat da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 motorsport Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 Senkesett bestilt. håper jeg har det til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 motorsport Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Lenge siden jeg har oppdatert her ja Blei vist nye lykter å. Får hjelp av stefaren min til montere senkesettet! nye lyktene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 motorsport Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 525en til en kompis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xyrioto Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 er en tanke standard styling ut å går blandt ungdom å e36 modellen, m-tec, lykter, senking, lyd og felger... har jo tanker om det selv også, så skader ikke å se hvordan resultatet blir før jeg setter i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 motorsport Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Sotingsfilm til lyktene, svarte nyrer, sportsluftfilter, nytt håndbrekkhåndtak, ny girkule bestilt, regner med jeg får det på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 motorsport Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Felgene som jeg har bestillt Sorte nyrer å sota spredere! Girkula hadde di ikke på lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå