SweetBMW Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Hola Satt og så på Wheeler Dealers nå, og han Ed China fyren brukte et sånt rust middel etter at han hadde pusset ned rusta , som gjorde om de lille siste rustlfekkkene om til hardt "metall" som kunne sparkles oppå og lakkes, er det noe som går an å få kjøpt i Norge på f.eks torshov, biltema osv? Noen som vet? Tenkte bruke friuka mi på litt rust fjerning mens jeg venter på bakfanger og eksos til helga Thanks! \\Tommi
Martinsen Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Finnes noe som heter "cantrust" vi bruker det på jobben og det funker bra
SweetBMW Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Skrevet Juli 13, 2010 Ok, har du noe link til det? Prøvde google men fant ikke spesielt mye der...
Martinsen Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Har desverre ikke det, og jeg vet forsåvidt heller ikke hvor du får kjøpt akkurat den der:\ Men trur wurth har noen slike produkter.
Endre Hånde Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Finnes noe som heter "cantrust" vi bruker det på jobben og det funker bra Dette brukte jeg på en kadett c jeg restaurerte en gang. Kan anbefales. (Og ja det gikk MYE på den gamle opelen.. (+ MYE sveisejobb))
Endre Hånde Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Locktite har også en syresak som er bra til det samme forresten.
SweetBMW Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Skrevet Juli 13, 2010 Ok, takk for kjappe svar får ta meg en kjørerunde i morra og se hva jeg finner ^^ takk igjen!
Martinsen Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Også kan du jo stikke innom ett lakkeringsverksted, der har de sikkert noe du kan bruke
BreitBau Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Dette blir vel noe det samme som Rust bjørn? Ta kontakt med Liv Lunder på Meguiars/Panvulk.. Ho kan sikkert si mye om den saken..
Trond H. Olsen Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Biltema har også. 2 forskjellige faktisk. Kjøpte den som forvandler rust idag, den kan også brukes som primer. Var ute å pusset vekk det værste isted og smurte stoffet utover. Må vente ca 1 døgn før man kan lakkere over det.
knut_olestad Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 http://www.odegard-lakk.no/default.aspx ... oduct=8250 Den er fin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå