Djcosmix Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Hei har en bmw 523i som fusker, å det høres ut som den fiser luft noen ganger. Når den fusker går den ned på turtallet å står å hoster på en måte høres ikke bra ut, å da stopper den som regel oxo noen som vet hva dette kan være ? Trenger også den delen som skal være på lykta te Xsenon lysa for denne er vist gåen noen som vet hvor jeg kan få taki denne billig ? Dette er en bmw 523i 1996 model. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Da spør jeg, når var siste service? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djcosmix Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2010 Var en service på den for ikke så alt for lenge siden, å da blei toppen å alt byttent på den, maks 15tusen siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 kanskje pluggkabler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 m52 har ikke pyggkabler. men en stav på 10 cm som sitter rett på coil. men et olje skift etter 15000 er ikke så dumt. sammen med plygger og filter. Hvist bilen ikke fyngerer som den skal er det lurt å ta å lese av feilkodene på bilen. eller se etter sprikker i innsugs belgende rett etter LMM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djcosmix Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 olje å plugger er byttet, Feilkodene har jeg oxo lest av, å det kom ingen feil der. men kan jo prøve å se lmm. å se om det er noe der. Ellers har jeg hørt atte det kan verra mye rusk å møkk i bensin pumpen kan dette stemme ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djcosmix Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Hvis det er bensinpumpen ville det nok vært noe feilkoder på bensintrykk antar jeg. Men belgen før luftspjeldene morkner etter noen år. Og sjekk vakuumslanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djcosmix Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 har hørt atte det kan oxo være en ventil under insuget å atte denne må byttes så er problemet løst noen som trur dette kan stemme ? har sett på bensinpompa osv nå å det var ikke feilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Prøvd å nappe litt i slangene som går til innsuget? Hadde noe lignende på gamle bilen, og da var slangen til karbonboksen løs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Kan være Kamsensor eller veivaksel sensor. Hadde akkurat samma problemet på min E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 kanskje bytte veivhusventilasjon? når gjorde du det sist? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djcosmix Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 fcbayern dette har jeg ikke gjort, ossen gjøre jeg det ? Eller hvor er det den er henne i motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå