stoner Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Hei! noen som har delenummer på airbag sensoren som sitter i passasjer setet på E46`n? den som sier ifra når det sitter noen der. er det noen forskjell på hvordan sete man har? lurer også på hvor dere annbefaler å kjøpe kn filter, og hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotenisse Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Airbagproblemet er en hel matte som sitter i setet, den koster ca 1000kr hos BMW. Anbefaler ikke filter hvis ikke du har planer om å kjøpe en skikkelig en. Ellers dreper du ditt LMM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoner Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 bmw i tromsø skulle ha 1462kr for den matta. noen som har delenr til den på koed? ska kjøpe et skikkelig filter, tenkte et oljefritt åpent konfilter fra kn, eller greenfilter. men er litt usikker på hvordan jeg skal kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Kjøp en sånn så er du kvitt airbaglyset http://cgi.ebay.co.uk/BMW-E36-E46-E38-E ... 25582077a1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoner Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 hehe, njaa, tenkte jeg skulle skifte matta. er nokk kvitt airbag lyset om jeg skifter den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå