Cise Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 kjøpte meg noen nye baklys til bilen fra gs.. men problemet er at det ikke følgte med pæreholdere i de I de gamle jeg har så er det ledninger og sånt.. skulle ha lagt opp noen bilder men går ikke.. Er det noen plass de selger sånne eller må jeg knote med å lodde fast de gamle? takker for svar:)
Cise Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Skrevet Juli 16, 2010 noen som vet hvor jeg kan få tak i pæreholdere??
Lars89 Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 Bruk imageshack e.l Får ikke opp bildene her Hva sier GS?
Cise Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Skrevet Juli 16, 2010 har ikke snakka med de.. skal sende de en mail å se om de svarer..
Lars89 Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 Det der er jo akkirat likt som originalt, dvs at det er meninga at du skal bruke org pæreholdere.
babjorn Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 BMW selger disse å tror dem var sykt dyre,så anbefaller å kjøpe brukt kanskje på hogern.Sedan har ikke samme som coupe som jeg prøvde å da ble lysa helt feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå