Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har en 6trinsgirkasse til salgs da jeg skal bruke 328\m3 5trinskasse på banebilen.

fra 4 til 3 gir er kassa en smule treigere å få i gir en vanlig, aldså den går i gir men tar litt lenger tid før den smekker inn.

kløtsj og svinghjul fra 3,2 selges også

ta kontakt

6000.-

• 2 weeks later...
Skrevet

gi bort pris kan vel diskuteres hvis en av synkringene er dårlige så er ikke det helt gratis å fikse. men er det så å forstå at den kun er treg i nedgiring ved høyt turtall så kan jo det være til å leve med. hva slags mellomlegg kunne du tenkt deg i bytte med en 5 trinns zf kasse fra en 328 da.

Skrevet
gi bort pris kan vel diskuteres hvis en av synkringene er dårlige så er ikke det helt gratis å fikse. men er det så å forstå at den kun er treg i nedgiring ved høyt turtall så kan jo det være til å leve med. hva slags mellomlegg kunne du tenkt deg i bytte med en 5 trinns zf kasse fra en 328 da.

den er bare træg og ingen ulyder heller ikke unormal treig, hadde det ikke vært for at jeg skal bruke 328 bakstilling på banebilen så hadde jeg brukt 6trinskassa.

koed tar 17tusen for en slik kasse

bruktmarkede ligger på alt fra 12-15

nei 4 tusen kunne jeg gått med på . har også mellomaksling til 6trins vis det trengs

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...