Dirty Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 Hei har en 6trinsgirkasse til salgs da jeg skal bruke 328\m3 5trinskasse på banebilen. fra 4 til 3 gir er kassa en smule treigere å få i gir en vanlig, aldså den går i gir men tar litt lenger tid før den smekker inn. kløtsj og svinghjul fra 3,2 selges også ta kontakt 6000.-
Dirty Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Skrevet Juli 30, 2010 Nei hehe er 8 tusen gi bort pris på en slik kasse
bmw-m535 Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 gi bort pris kan vel diskuteres hvis en av synkringene er dårlige så er ikke det helt gratis å fikse. men er det så å forstå at den kun er treg i nedgiring ved høyt turtall så kan jo det være til å leve med. hva slags mellomlegg kunne du tenkt deg i bytte med en 5 trinns zf kasse fra en 328 da.
Dirty Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Skrevet Juli 31, 2010 gi bort pris kan vel diskuteres hvis en av synkringene er dårlige så er ikke det helt gratis å fikse. men er det så å forstå at den kun er treg i nedgiring ved høyt turtall så kan jo det være til å leve med. hva slags mellomlegg kunne du tenkt deg i bytte med en 5 trinns zf kasse fra en 328 da. den er bare træg og ingen ulyder heller ikke unormal treig, hadde det ikke vært for at jeg skal bruke 328 bakstilling på banebilen så hadde jeg brukt 6trinskassa. koed tar 17tusen for en slik kasse bruktmarkede ligger på alt fra 12-15 nei 4 tusen kunne jeg gått med på . har også mellomaksling til 6trins vis det trengs
Dirty Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Skrevet Juli 31, 2010 Kan byttes i andre ting som kan brukes på banebilen.
winchester Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Er en på ønskes kjøpt forumet som leter etter en slik kasse, linket tråden din.
Dirty Skrevet August 16, 2010 Forfatter Skrevet August 16, 2010 Bump, selges på nytt, han som skulle ha den hadde ikke penger. 7000.- fort å galt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå