Gå til innhold

Delebil/evt motor til 320/325/328 iA Kjøpes

tonyen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg må være kort nå.

Har en M52B20 motor som er i bra stand. Ble tatt i innbytte. Veldig god stand til å være kjørt 294.000 km. Se egen salgstråd. Selges for 2.500 kr når du bruker dine ytre deler av motoren.

Har og en komplett 325ia motor. Skal være i fin stand. Den passer rett inn i din bil. Ikke startsperre. 192 hk. Aut.kassen går rett på. Det er egen salgstråd på denne motoren og. Bare søk på mitt brukernavn, så finner du fort fram. 8.500 kr for komplett motor. Ligger over din prisantydning, men du får her en sterk motor. Har og bra 325 katalysator og bakpotte. Pakkepris 10.000 kr. Denne motoren er det lite ekstraarbeid å sette inn.

Bor i Stavanger. Ved kjøp av 325 motor og eksos kan jeg møte deg i Aksdal. Da har du bare ca 1 time å kjøre etter fergen fra Halhjem-Stord.

Reiser hele dagen på tirsdag og onsdag, så treffes bare på 92 22 65 44 disse dagene.

Hilsen Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en m50b20 motor med manuell kasse og ledningsnett, har gått litt, er kun litt ventiltikking, ingen lekkasjer, hadde insp 2 service i vår på den, bruker ikke olje. ny topp, men aner ikke når den ble byttet, ikke kvitteringer heller desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...