Lars89 Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 Jepp! Bildeopplasteren er også ute av funksjon. Får håpe det snart er på stell
Melkvik Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Skrevet Juli 16, 2010 oki, vet jeg i hvertfall att det ikke er pcn som kødder med meg:P
Positiv Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Her fungerer det som vanlig Så når du skal f.eks. starte en ny tråd, får du opp muligheten til og laste opp bilder, og legge dem ut. Mvh Bent
Hans Wilhelm Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Jepp. Fungert siden igår tror jeg. Men virker som det er litt varierende. Jeg fikk først logget inn i går ettermiddag, mens andre da hadde fått dette til mye tidligere. Er nok noe som henger igjen.
Gunnar Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Ser dessverre ut for at bildeserveren har gått ned - på "magisk" vis timet nå midt oppi at den andre også har vært nede. De er helt uavhengige av hverandre, så det må være tilfeldigheter. Dessverre står den enda lenger unna enn hovedserveren (ca. 46 mil), men skal sjekke opp og se hva jeg finner ut.
Torek Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Du, Gunnar, fortjener så mye respekt og ydmykhet fra alle oss medlemmer her inne at det ikke finnes ord for det!
Gunnar Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Takk for det.. Nå er ihvertfall bildeserveren oppe igjen. Alt funker fint her hos meg, både på telefonen og pcen. Fortsatt noen som sliter? Kommer dere inn på http://images.bimmers.no? Får dere en 84 IP hvis dere tar nslookup images.bimmers.no på kommandolinje?
Robkill Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Takk for det.. Nå er ihvertfall bildeserveren oppe igjen. Alt funker fint her hos meg, både på telefonen og pcen. Fortsatt noen som sliter? Kommer dere inn på http://images.bimmers.no? Får dere en 84 IP hvis dere tar nslookup images.bimmers.no på kommandolinje? Jeg kommer ikke inn! og får en 83. IP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå