Dr_S Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Treffet i september , altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Treffet i september , altså Se hva vi får til da vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Du skal vel opp? Jage M3'ene på banen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Du skal vel opp? Jage M3'ene på banen! Jage?? frekk el.. her kjører vi fra.... LETT Skal nok ikke opp, september er mnd frøkna skal kalve vettu, så bør nok holde meg i rimelig nærhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Ah, seff!! "Kalve" faktisk...skjønner at du bor litt utenfor byen Richard, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Ah, seff!! "Kalve" faktisk...skjønner at du bor litt utenfor byen Richard, haha Heheh.. Lærer litt vettu Kommer nok tilbake etterhvert skjønner du.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Det er godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Ikke kalve, KÆLVE.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Ikke kalve, KÆLVE.. hehe Heheh... mulig det ordentlig gutt jeg vet du heh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Ikke kalve, KÆLVE.. hehe Heheh... mulig det ordentlig gutt jeg vet du heh... Det er da jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Ikke kalve, KÆLVE.. hehe Heheh... mulig det ordentlig gutt jeg vet du heh... Det er da jeg også hehe,., jepp =) vi sees nok før helgen..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Hvordan går det med bila? blir det fiksing? skilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Hvordan går det med bila? blir det fiksing? skilter? Her går det fint =) Skilt er på plass..Skal bytte litt bremser osv til helgen..det blir deilig! Tenkte å ta en service inspection 2, er nok greit å bytte bensinfilter og plugger osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Gratulerer med bilen, sjef! Kanon arbeidsbil, dette. Billig å kjøre med, forsikre og vedlikeholde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Gratulerer med bilen, sjef! Kanon arbeidsbil, dette. Billig å kjøre med, forsikre og vedlikeholde. Takk for det! Bilen funker som bare rakkern! Er utrolig nok veldig fornøyd..hehe.. her er alt billig.. latterlig billig egentlig.. får bare håpe bilen holder som jeg ønsker Derfor jeg skal ta litt forhåndsregler og skifte komponenter jeg vet kommer til å feile før eller siden.. Skulle hatt motoren din da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå