Gå til innhold

Tråden om min bil nr2, 98 E36 316i - Tease av ny bil..

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, er vel bare å ta vannpumpe, termostat, viskosekobling, ytre bærekuler, hjullager med en gang, pust... :lol:

Joda, motoren er grei den, men da hadde du nok merket det på pengepungen.. :wink:

Hehe..jepp, kuler og ledd er i god stand og det er elektrisk vifte ;) hehe.. men vannpumpe og termostat er nok greit å få skiftet.. hjullagrene får jeg ta den dagen det kjennes ut som det er på tide ;) funker topp foreløpig :) hehe..

Husker fra 525ix at den var glad i bensin ;) er mer gjerrig denne symaskinen.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Nå syntes jeg det er stille på tråden din :P må fikse NOE snart. vet du ikke klarer å la være :D

noe sort lakk over de røde flekkene for eksempel, ikke minst nederst på dørene. trur du klarer mye bedre

jobb bare med en enkel spray boks fra biltema enn det som er der nå hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ikke så spennende å lese om en original E36 vel? :P

Har alt av deler i hus, mangler bare å montere det.. litt tiltak kjenner jeg, bilen funker så fint ellers egentlig.. Er veldig fornøyd med den!

Skal skifte skiver og klosser, samt skifte motorolje før helgen.. da skal bilen luftes til Oslo.. hehe.. skal besøke fruens kusine midt i byen og nekter å parkere Volvoen gatelangs.. hehe! Det er ikke så farlig med denne da altså..

Skal kikke på et koffertlokk imorgen, samt førerstol, så får vi se hvordan det blir!

Da blir det å lakkere nye lokket, samt neders på dørene og kanlene. Blir lakkert med sprøyte naturligvis vettu, Glenn.. Egentlig burde hele bilen ha fått et strøk med lakk, men tviler på at oppretter/lakkeren på jobben er veldig klar for en hellakkering.. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Her oppdaterer jeg ikke mye.. :P har for en tid tilbake skiftet bremsene foran, har også fått tak i koffertlokk til en meget god pris. Takk for god handel "Marcushs" Kommer bilder når denne blir montert, skal få den lakkert først bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Lenge siden jeg har oppdatert noe her, men har skiftet motorolje m/filter selvsagt, vannpumpe og termostat. Etter at junior ble født har det vært stille med ordning av koffertlokk, så to av mine hyggelige kollegaer har fjernet rust og gjort mye "møkkajobb"

Men nå kommer det store spørsmålet, min gode kollega har et stort ønske om å lakkere bilen svart matt.. jeg må innrømme jeg er skeptisk til det... men hva synes folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...