Gå til innhold

Tråden om min bil nr2, 98 E36 316i - Tease av ny bil..

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Trur jeg så gamle bilen din igår Richard! 330xi med 17" vinterhjul og lakkerte lister og takrails! AA53836! er mulig jeg kan ta feil selfølgelig, men den var prikk lik! kjørte på hortensveien fra Tønsberg, da lå jeg bak den hele veien til horten.

Stemmer det, Glenn.. Den går i byen her.. ;) Savner den bilen litt ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Her skjer det svært lite.. hehe.. Blir lite tid til bilen om dagen.. annet enn fylle bensin og kjøre til og fra jobb.. Bilen blir ordentlig nedsnødd om dagen.. heh.. skal ta den med inn på jobben en dag og vaske litt.. kupeviften lager litt lyd også, så får ta en titt på hva det er.. :)

Om det blir lakkering og m-fangere vil tiden vise.. men foreløpig, så er det lagt litt på hylla da tiden ikke strekker til riktig enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Skjedd noe mer med bruksbilen din i det siste?

Dårlig oppdateringer på en slik bil.. hehe.. Blir kun brukt om dagen. Dog bilen starter og går hver eneste dag, bank i bordet :) Skal få vasket den en dag nå, mye salt på den.. hehe. Hva som skjer ang. lakkering osv er enda usikkert.. funderer på båt om dagen også, så er mer interessert i å legge pengene i det.. hvertfall foreløpig.. hehe.. Hvordan er det med cab om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den ja. Er jo ikke like mye å skrive om når man bare bruker bilen. Båt ja, det er ikke dumt, ser absolutt den altså ;)

Cab er fint vettu, bare j... kaldt med skinnseter på de kaldeste dagene, også bruker bilen og varmesetene litt tid på å bli varme, men det går. Er jo ikke lenge til våren nå :D

Er sinnsykt mye salt og gris om dagen ja, kunne vasket bil hver dag jo....

Var det deg jeg møtte før Morris istad, i 14.30 tia ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den ja. Er jo ikke like mye å skrive om når man bare bruker bilen. Båt ja, det er ikke dumt, ser absolutt den altså ;)

Cab er fint vettu, bare j... kaldt med skinnseter på de kaldeste dagene, også bruker bilen og varmesetene litt tid på å bli varme, men det går. Er jo ikke lenge til våren nå :D

Er sinnsykt mye salt og gris om dagen ja, kunne vasket bil hver dag jo....

Var det deg jeg møtte før Morris istad, i 14.30 tia ?

Ikke lenge igjen til vår.. bare å telle dager! Var nok ikke meg du møtte da gitt.. du hadde kjent igjen en svært så møkkete bil, så hadde det vært meg.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...