Gå til innhold

Solgt


isanfa
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 518i stående. Naboen var på tur på huggern med den, men jeg klarte ikke og se denne bli presset. Karroseriet er så godt som rustfritt av det man kan se ivertfall. Og det er ikke dagligdags med med gamle bimmere. Jeg stoppet han og tok bilen. Men jeg inser jo min begrensinger jeg og, og jeg har ikke tid til og sette denne i stand igjen. Så om noen kommer med 1500 kr eller mer, samt lover og ikke hugge denne, så er den solgt.

Motoren går ikke, når den stoppet, så drev den og startet, for så og stoppe igjen. Jeg vet ikke hva det er, og har heller ikke sett på det. Men det kan ikke være så veldig alvorlig.

Motor problemet oppstod etter at bilen hadde stådd lenge. Bilen ble avskiltet etter siste EU kontroll da eier syntes det ble for dyrt og få den igjennom. Jeg husker ikke eksagt hva det var, men frontruten måtte ivertfall byttes for og få den godkjent. Dette var så dyrt at den ble avskiltet.

Interiøret er noe slitent som man kan se av bildene.

Siden motor ikke starter, må bilen hentes på henger eller taues.

Jeg vet ikke årsmodell helt sikkert, men det står vel i vognkortet, jeg har bare ikke rukket og se enda. Km stand må jeg vel og sjekke opp.

Så om du er ute etter en gammel 5er og pusse litt på, så har du her et godt utgangspunkt. Jeg har også liggende et panser, bagaseromslokk, framskjermer og noen støtfangere som følger med bilen.

Har og alle de originale BMW felgene som står på bilen. De 2 andre ligger inni bilen.

Bilder sier mer enn 1000 ord.

Jeg nåes enklest på tlf eller mail.

tlf 97951626

email: isanfa0@gmail.com

03072010085.jpg

03072010084.jpg

03072010083.jpg

03072010082.jpg

03072010081.jpg

03072010080.jpg

03072010079.jpg

03072010078.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Fått deler ja. Har ikke startet enda desverre. Tette dyser er årsaken. Slik så innholdet i bensinfilteret ut. Desverre så lå dette også i dysene, så de er potte tette. Driver og leter etter noen dyser som passer i så jeg får start på den. Hatt nede bensintanken og renset den og skiftet filter.

pmr8ih7qmhf73y6cjwts.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...