Fixfax Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 hvordan ser jeg om jeg har orginalt inpress eller ikke? fått tak i noen bremser som jeg ikke får helt til og passe, ser ut til at skiva skulle vært lengre inn mot bremseskjoldet. har ix et annet inpress enn ikke ix? eventuelt noen måte og konvertere tilbake til orginalt innpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Ix har 47mm innpress mens vanlig har 35 org. IX bakstilling er noe breiere. Du har IX bakstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Faen asså, at folk ikke kan si ifra at det er fra ix når man handler, nå passer ikke bremsene >. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 må vel bytte bære bruene bak da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Ifølge ETK er hjulnav og selve traversen bak annenledes. Bærearmene er like Vil tro det holder å bytte nav i ditt tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Du trenger kun og bytte navene. Passer fra alle e-30 utenom ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2010 Hvordan er det og bytte nav? må man bytte lager også da eller? finnes det noe verktøy for og ta det på plass eller må broa av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå